«بازی اجباری» برای یلدا آماده می‌شود/ فیلم جدید تلویزیون در فیلمبرداری و تدوین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴
تهیه کننده در گفتگو با صبا:

«بازی اجباری» برای یلدا آماده می‌شود/ فیلم جدید تلویزیون در فیلمبرداری و تدوین

امید علیمردانی تهیه کننده از کلید خوردن فیلم «بازی اجباری» به کارگردانی علیرضا خرسند که قرار است از تلویزیون پخش شود، خبر داد.

امید علیمردانی بازیگر و تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار رادبو و تلویزیون صبا از ساخت فیلم جدید خود که قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود، خبر داد و گفت: چند روزیست تولید فیلم «بازی اجباری» کلید خورده است. در این اثر طنز و کمدی از بازیگرانی چون سارا باقری یکی از نقش های اصلی سریال «افرا»، وحید رحیمیان که یکی از استندآپ کمدی های «خندوانه» و محمد شیخی نقش شمر در «مختارنامه» و همچنین دیگر بازیگران خوب تئاتری استفاده کرده ایم تا به تکرار نیفتیم. همچنین علیرضا خرسند کارگردان جوان و به نامی است که این اثر را کارگردانی می کند.

وی ادامه داد: ما یک لوکیشن اصلی داریم که داخل یک تالار است، داستان نیز از این قرار است که صاحب تالار که نقش آن را محمد فیلی ایفا می کند، به دنبال درآمد بیشتر و دیده شدن تالارش است، به همین دلیل برای تبلیغات، تالارش را به گروه فیلمبرداری می دهد و با ورود این گروه به تالار اتفاقات و مشکلاتی به‌وجود می آید.

این تهیه کننده تصریح کرد: اکنون ۴ روز است که ضبط و فیلمبرداری «بازی اجباری» به همراه تدوین همزمان آن شروع شده است و امیدواریم برای شب یلدا آماده پخش شود. اکنون دنبال کنداکتور خوب هستیم تا بتوانیم این اثر را از قاب تلویزیون و در شبکه ای که به توافق می رسیم، پخش کنیم.

علیمردانی درباره بازیگران اظهار کرد: ما از باریگرانی بهره برده ایم که مخاطب آن ها را کمتر دیده است و یا در ژانرهای دیگر فیلم و سریال آن ها را دنبال کرده است. مخاطب این جدید بودن را دوست دارد اما گاه می بینیم سریال هایی که کار می شوند همجنان از بازیگران پرتکرار استفاده می کنند که این خوب نیست و مخاطب به دلیل تکرار مکررات با اثر همذات پنداری نمی کند.

وی در پایان ضمن بیان اینکه از آثار کمدی رضا عطاران استفاده کرده و «بازی اجباری» نزدیک به آن کارهاست، تاکید کرد: این فیلم دارای موقعیت، داستان و درام است، بازیگر نمی خواهد با لودگی مخاطبان را بخنداند مخصوصا در این روزها که خنداندن مردم سخت است و آثار باید داستانی مهم و جالب داشته باشند تا طنزی که در آن شکل گرفته است به دل بیننده بنشیند. دیگر بداهه پردازی مخاطب را نمی خنداند.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: علیرضا خرسند، تهیه کنندگان: علیرضا خرسند و امید علیمردانی، نویسنده و مشاور پروژه: حجت ذیجودی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش درستکار، مدیرتولید: اتابک فروزی، جانشین تهیه کننده: حامد عزیزی، منشی صحنه: مهسا جمالی، دستیار دوم کارگردان: سعیده سرلک، طراح لباس: شقایق دلشاد، دستیار لباس: نیره دوست علیان، طراح صحنه: شقایق دلشاد و سید الهام حسینی دستیار صحنه: امیرحسین دولتخواه، دانیال باربد، صدابردار: عرفان رضایی، دستیار صدابردار: میلاد محمودزاده، مدیرتصویربرداری: جواد نوریان، دستیار اول تصویر: مصطفی زارعی،دستیاران تصویر: پریناز عبائیان، مهدی مقدم و علیرضا میرزایی، تدوین:امید فولادوند، طراح گریم: فریده زارع، مجری گریم: فاطمه بیات، زهرا زارعی و مهدی اسکندرپور، مجری طرح: سهیلا حیاتی، جانشین تولید: شقایق دلشاد و حمید خرسند، تدارکات: بهمن باقی زاده، عکاس: محسن افخمی، پشتیبانی فنی: گروه فیلمسازان نقش جهان.

محمد فیلی، سیاوش قاسمی، سارا باقری، وحید رحیمیان، افشین سنگ چاپ، مهری آل آقا، شقایق دلشاد، مبین رستگار، علیرضا حق شناس، علی ترکمان، میثم ترکمن، محمد مهدی جورابلو، سلنا اکبری، لیلا بروفه، رضا شاهی، شیوا فرشادی، مریم رضوی، ماهک سلیمانی، مهران رحمتی، نیلوفر رضوی، زهره مهقانی، رویا عباسی، غزل سلطانی، ملینا شاهی، فرنیا طاهری، آرتین نجفی، حجت الله والا، سید محمد هادی سید احمد، پوریا تذکری، محسن رنجبر، میکاییل نیکوحرفیان، علی حسن پور، النا خان پور، امیر علی موسوی، آرش رحیمی، امیر کرمی، دانیال باربد، نیره دوست علیان، داوود طلوعی، میلادمیرمحمدی و حامد عزیزی در «بازی اجباری» نقش آفرینی کرده اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است