برپایی نمایشگاه نقاشی و نقاشیخط «آویژه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱

برپایی نمایشگاه نقاشی و نقاشیخط «آویژه»

نمایشگاه نقاشی و نقاشیخط آویژه»، عصر امروز در فرهنگسرای بهمن افتتاح می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، نمایشگاه نقاشی و نقاشیخط با عنوان «آویژه»، عصر چهارشنبه ۱۶ آذر در نگارخانه فرهنگسرای بهمن افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۴۰ تابلو اثر نقاشی، نقاشیخط و سیاه مشق با موضوع آزاد ست که تا پایان همین ماه در نگارخانه این فرهنگسرا برپا است.

این نقاش، کارگاه پایه و تخصصی نقاشی با آبرنگ را روزهای ۱۶ و ۲۳ آبان از ساعت ۱۳، ویژه علاقمندان به این رشته هنری به صورت رایگان برگزار می‌کند.

زهرا زمانی متولد ۱۳۶۷ فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه قزوینی است، وی هنرهای تجسمی را در رشته طراحی و نقاشی و آبرنگ از سال ۸۳، نزد اساتید امیرانصاریان و احمد مقدسی آغاز کرد و در سال‌های اخیر به صورت انفرادی و گروهی در نمایشگاه‌هایی که در نگارخانه‌های ملل، خاوران، بهمن، گل‌های داوودی، رسول مهر و اردیبهشت برپا بود، حضور داشت. در بخش دیگری از رزومه هنری وی چاپ دو اثر آبرنگ در قالب کتاب نقاشان معاصر ایران در سال ۱۳۹۰ به چشم می‌خورد. توسعه و گسترش هنر و حمایت از استعدادهای هنرهای تجسمی ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه در منطقه ۱۶ عنوان شده است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است