در فضای مجازی بارها مرا کشته‌اند/ دوست دارم بار دیگر نقشی را تجربه کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۵
رضا رویگری در گفتگو با صبا:

در فضای مجازی بارها مرا کشته‌اند/ دوست دارم بار دیگر نقشی را تجربه کنم

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از مسایل این روزهایش و آرزوی دوباره ایفای نقش صحبت کرد.

رضا رویگری در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره درباره انتشار خبر فوت خود در فضای مجازی گفت: خدا را شکر که همچنان در قید حیات هستم و به زندگی ادامه می‌دهم، این خبر و شایعه فوت درباره من بارها و بارها تکرار شده است که همواره کذب بوده است.

وی درباره آخرین وضعیت جسمانی اضافه کرد: در حال حاضر همچنان مشغول انجام مراحل فیزیوتراپی هستم، وضعیتم نسبت به گذشته بهتر است، اما به هر صورت این بیماری روز خوب و بد دارد.

این بازیگر پیشکسوت در همین رابطه توضیح داد: در طول مدت درمان طی سال های گذشته چالش های متفاوتی را پشت سر گذاشتم، گاه احساس تنهایی کردم و برخی مواقع هم با محبت عزیزان روبرو شدم. این روزها درمانم ادامه دارد، هرچند هزینه درمان بسیار زیاد است و برای تامین آن مشکلات وجود دارد.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره احتمال حضورش در عرصه بازیگری اضافه کرد: چندین بار به من پیشنهادهایی شد اما در حد حرف باقی ماند و هیچ تماسی گرفته نشد. طبیعتا با توجه به وضعیتی که دارم می‌توانم نقش های محدودی را بازی کنم اما با این وجود باز هم آماده حضور جلوی دوربین هستم.

رویگری با اشاره به دلتنگی خود برای بازیگری تاکید کرد: آخرین بار در فیلم «شادروان» بازی کردم، نقشم کوتاه بود اما الان در شرایطی هستم که کوتاه و بلند بودن نقش برایم اهمیتی ندارد و دوست دارم بار دیگر نقشی را تجربه کنم.

وی ادامه داد: من تنها بازیگری نیستم که با مشکلات جسمانی روبرو شده است. بازیگران بسیاری را می‌شناسم که این روزها خانه نشین شده‌اند. شک نکنید مشکلات مالی بخشی از دغدغه‌های آنها است، مهمترین عاملی که می‌تواند آنها را به زندگی امیدوار کند این است که دیده شوند، به آنها نقش پیشنهاد شود و در آثار هر چند کوتاه اما حضور داشته باشند.

رویگری در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده کاری خود خاطرنشان کرد: هیچوقت ناامید نشده‌ام، کلا ناامیدی بلای جان است، به همین دلیل امید دارم که بتوانم حتی یکبار دیگر جلوی دوربین بروم، بازیگری شغلی نیست که بازنشستگی داشته باشد. یک شور و شوقی است که حتی اگر یک روز هم زنده باشم با من زنده است.

علی صفری

انتهای پیام/