فیلمبرداری «قهرمان‌های معمولی» به پایان رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۴
پس از ۹ ماه؛

فیلمبرداری «قهرمان‌های معمولی» به پایان رسید

فیلمبرداری مجموعه مستند «قهرمان‌های معمولی» با همراهی ۴ کارگردان تمام شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، تولید مجموعه مستند ۱۳ قسمتی «قهرمان‌های معمولی»، تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره، به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری پس از ۹ ماه ضبط در شهرهای مختلف ایران به پایان رسید. 

مجتبی حیدری، مهدی رشوند، زهرا استادزاده و محمدصادق بکتاشیان از جمله کارگردانان این مجموعه مستند هستند که هم‌اکنون مراحل پس‌تولید خود را پشت سر می‌گذارد. 

«قهرمان‌های معمولی» که در شهرهای مختلف ایران از جمله اصفهان، رشت، بیرجند، زاهدان، زابل، چاراویماق، گرمی، دهدشت، قیروکارزین و تهران جلوی دوربین رفته است، قصه افرادی را پیش چشم مخاطبان به نمایش می‌گذارد که ویژگی‌های مشترک دارند؛ تجربه شکست‌ها و موفقیت‌هایی که در نهایت منجر به نفع عمومی شده است. 

این مجموعه مستند داستان زندگی آدم‌های معمولی اما واقعی را روایت می‌کند؛ کسانی که از جنس اسطوره‌ها نیستند اما کارهای بزرگی انجام داده‌اند و به راحتی می‌توانند تبدیل به الگویی برای جامعه شوند. 

«قهرمان‌های معمولی» به دنبال معرفی کارآفرینان، فعالان اجتماعی و معلمان ناشناخته‌ای است که با کسب دانش تخصصی توانسته‌اند بخش بزرگی از جامعه را تحت تاثیر قرار دهند و عده‌ای را با خود همراه کنند.

مجموعه مستند «قهرمان‌های معمولی» که مجری طرح آن آژانس مستند سو است، برای پخش از صداوسیما آماده می‌شود

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است