پخش سریال کره‌ای «کارآگاه خوب» از فردا در شبکه پنج | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۰

پخش سریال کره‌ای «کارآگاه خوب» از فردا در شبکه پنج

سریال پلیسی و اکشن «کارآگاه خوب» به کارگردانی نم کوک جو از 20 آذرماه 1401 ساعت 19 در قاب شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، اولین قسمت از سریال پلیسی و اکشن «کارآگاه خوب» به کارگردانی نم کوک جو یکشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

این سریال پلیسی به نویسندگی جین وون چوی محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی در ژانر درام معمایی است و هنرمندانی نظیر سون هیون جو، جانگ سونگ جو، لی الیجا، جی سونگ هاین و چا رئی هیونگ و…در آن نقش آفرینی کرده اند.

«کارآگاه خوب» ماجرای کاراگاهانی را روایت می کند که در شهر اینچئون مشغول به کار هستند. کانگ دو چانگ کاراگاهیست که ۱۸ سال از عمر خود را صرف انجام این کار کرده است. او برای پیدا کردن مجرمان و حل پرونده ها، از تجربه و روابط شخصی اش استفاده می کند، در حالی که اوه جی هیوک کاراگاه نخبه ایست که ۹ ساله مشغول به کار است، او برخلاف کانگ دو چانگ، برای حل پرونده ها از شواهد موجود و همچنین روانشناسی جنایتکاران استفاده می کند. هر دوی آن ها با هم کار می کنند و اغلب اوقات با هم دیده می شوند. ولی روش های بررسی پرونده های جنایی آن ها با هم متفاوت است و…

سریال کره ای «کارآگاه خوب» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ و ۱۳:۲۰ خواهد بود. مخاطبان می توانند خلاصه قسمت های این سریال را روز جمعه ساعت ۱۹ مشاهده کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است