برگزاری سه نشست تخصصی با عنوان «میزحقیقت» در جشنواره سینماحقیقت

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، «روایت‌ها؛ دور و نزدیک»، «مستندسازان و جهان امروز» و «مستندسازی و استراتژی‌های رسانه‌ای» سه نشست تخصصی با عنوان «میز حقیقت» هستند که در حاشیه برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در پردیس ملت برگزار می شود.

بر این اساس، نشست «مستندسازی و استراتژی‌های رسانه‌ای»، با نگاهی به تقابل هیبریدی در عصر حاضر، روز دوشنبه، 21 آذرماه، نشست «روایت‌ها؛ دور و نزدیک» با نگاهی به رقابت روایت ها و نقش مستند، روز سه شنبه، 22 آذرماه و نشست «مستندسازان و جهان امروز»، با نگاهی به آینده غرب آسیا، نظم نوین جهانی و روابط بین کشورها روز چهارشنبه، 23 آذرماه برگزار می شود.

در این نشست ها، جاوید رعنا (فعال رسانه و مستندساز پاکستانی، کارشناس تلویزیون‌های بین‌المللی)، عماد حمرونی (روزنامه نگارفرانسوی، مدرس ژئوپلتیک در موسسه مطالعات سیاسی پاریس و تحلیلگر شبکه های المیادین، فرانس 24 و…) و لئونید ساوین (مدرس دانشگاه از روسیه، کارشناس رسانه و مسائل ژئوپلیتیک) و کارشناسان رسانه و سینمای مستند از ایران حضور دارند.

این نشست‌ها با حضور مهمانان جشنواره، اساتید دانشگاه، دانشجویان و سایر علاقه مندان ساعت 18:30 در سالن 12 پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم ۲۰ تا ۲۵ آذر در پردیس ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/