پخش بازی‎های رده‌بندی و فینال جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در سینماها | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰

پخش بازی‎های رده‌بندی و فینال جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در سینماها

در راستای رایزنی رییس سازمان سینمایی و اعلام موافقت مسئولان وزارت کشور، مدیران سینماهای کشور مجاز به نمایش بازی‌های رده‌بندی و فینال جام جهانی فوتبال در سالن‌های سینمایی هستند و مجوز آن برای سینماها صادر شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم گفت: با موافقت محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور، همزمان با برگزاری مرحله رده بندی و فینال بازی های جام جهانی فوتبال در قطر، سینماهای کشور پذیرای مخاطبان و مشتاقان فوتبال خواهند بود.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از اکران فوتبال در سینماها، پیگیری و رایزنی سازمان سینمایی برای اکران دیگر بازی‌های جام جهانی نتیجه داد و مسئولان مربوطه در وزارت کشور در جهت تقویت شور و نشاط جامعه و رونق بخشی به سینماها با نمایش دو بازی رده‌بندی و فینال در روزهای شنبه ۲۶ و یکشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ بر روی پرده سینماها موافقت کردند .

سهرابی در پایان تصریح کرد: این تصمیم به اطلاع شورای صنفی نمایش رسیده است و در صورت تمایل شورا و توافق صنوف مرتبط از جمله سینماداران و تهیه‌کنندگان در خصوص قدرالسهم این برنامه، سینماها اجازه خواهند داشت تا نسبت به اکران فوتبال اقدام کنند.

لازم به ذکر است قیمت تعیین شده برای فروش بلیط فوتبال مطابق با رعایت سقف قیمت بلیط سینماها یعنی ۴۵ هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است