بخش نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان» به کار خود پایان داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱

بخش نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان» به کار خود پایان داد

بخش نمایشنامه‌خوانی جشنواره «صاحبدلان» روز گذشته 24 آذرماه با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به نمایشنامه‌خوانی، به کار خود پایان داد.

به گزارش صبا به نقل از ایران تئاتر، بخش نمایشنامه‌خوانی دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌الملللی تئاتر «صاحبدلان» روز گذشته ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱ در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر به کار خود پایان داد.

نمایشنامه‌خوانی «مار زنگی» به نویسندگی نادیا مفتونی و کارگردانی شهاب راحله، «یوم کیپور» به نویسندگی محمد مرادی فر و کارگردانی مریم صبوری و «دریایی» به نویسندگی علی موذنی و کارگردانی محمدرضا غریب‌زاده آثار اجرا شده این بخش در ۲ روز پایانی بودند.

نمایشنامه‌های «آن کس که بخش نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان» روز گذشته (پنجشنبه ۲۴ آذرماه) با حضور هنرمندان و مخاطبان علاقه‌مند به نمایشنامه‌خوانی به کار خود پایان داد.نیامده می‌داند»، «سروهای همیشه سروناز»، «مردی که جهنمش را با خود حمل کرد»، «شهود» و «خون می‌جوشد» از دیگر آثار شرکت‌‌کننده در نمایشنامه‌خوانی «صاحبدلان» به شمار می‌آیند.

بخش نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان» از روز یکشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با همراهی ۸ گروه نمایشی آغاز کرد و در روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور محمود فرهنگ دبیر رویداد صاحبدلان، سیدمحمدجواد طاهری مدیر مجموعه تئاترشهر، احمد جولایی پژوهشگر تئاتر، هنرمندان و سایر مخاطبان علاقه‌مند به هنر نمایش به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است