«صبا یلدا» ویژه برنامه بلندترین شب سال رادیو صبا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۹

«صبا یلدا» ویژه برنامه بلندترین شب سال رادیو صبا شد

ویژه برنامه «صبا یلدا» به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر در آخرین شب پاییزی میزبان مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «صبا یلدا» عنوان یکی از ویژه برنامه های این شبکه رادیویی است، که در آخرین شب پاییزی مخاطبان را همراهی می کند.

«صبایلدا» با بخش هایی چون سیاه بازی، خاطرات شب یلدا، حافظ خوانی، پخش آیتم های طنز، مهمانی و پخش موسیقی های شاد و خاطره انگیز همراه مخاطبان می شود.

آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه گفت: «صبایلدا» یک دورهمی صمیمی به مناسبت آخرین شب پاییزی با حضور صبایی ها و هنرمندان است. در این شب رادیو صبا با میزبانی مهبد قناعت پیشه و فریبا باقری پذیرایی عوامل و هنرمندان رادیو صبا و خوانندگان و هنرمندان می شود و قرار است در این شب بلند در فضایی شاد با یکدیگر گپ وگفت صمیمی داشته باشند.

این تهیه کننده عنوان کرد، رادیو صبا از هفته گذشته با راه اندازی پویش خاطره گویی شب یلدا و حافظ خوانی فایل های صوتی مخاطبان را دریافت کرده در این برنامه خاطرات شیرین و شنیدنی پدر بزرگ ها، مادر بزرگ ها و بزرگان فامیل پخش می شود و شنوندگان فال حافظ خود را در شب یلدا برای مخاطبان می‌خوانند.

وی افزود: در این برنامه ارتباط تلفنی با شهرها و استان های دیگر داریم و جویای آداب رسوم ویژه شب یلدا در سایر نقاط کشور می شویم، همچنین نگاهی طنز به قصه های شاهنامه یکی از آیتم های جالب و شنیدنی این برنامه است که تقدیم مخاطبان می‌شود.

تهیه کننده «صبا یلدا» در ادامه بیان کرد:  شب یلدا راس ساعت ۲۰ ارتباط تلفنی با حرم امام رضا علیه السلام داریم و خاطرات شب یلدایی را از زبان خادمین امام رضا (ع) می شنویم.

شاهرخ مهر افزود: در «صبایلدا» سیابازی شب یلدا را داریم و در بخش نمایشی دیگر داستان ها و نمایش های شب چله ای مادربزرگ و پدربزرگ را با بازی عباس محبی و گیتی معینی می شنویم.

وی در پایان گفت: مرور خاطرات شب یلدایی پیشکسوتان رادیو، تلویزیون حافظ خوانی رشید کاکاوند و پخش موسیقی زنده از دیگر بخش‌های این برنامه است که امیدوارم در بلند ترین شب سال بهترین خاطره را برای شنوندگان بسازیم.

 «صبا یلدا» چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهبد قناعت پیشه و فریبا باقری راهی امواج رادیو صبا می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است