عبدلی و اوستا شب یلدا به «رادیو صبا» می‌آیند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲

عبدلی و اوستا شب یلدا به «رادیو صبا» می‌آیند

برنامه «صبامک» در آخرین شب پاییزی با همراهی شخصیت های خاطره انگیز عبدلی و اوستا به صورت ویژه راهی آنتن می شود. 

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی صبا در آخرین شب پاییزی، برنامه مخاطب محور «صبامک» را به صورت ویژه راهی آنتن می‌کند. این برنامه که بر اساس طرح و پاسخگویی پیامک های مخاطبان طراحی شده است، در شب یلدا با پخش موسیقی و ترانه های شاد همراه مخاطبان می شود.

محمد اوزی تهیه کننده و نویسنده این برنامه گفت: شب یلدا بلندترین و طولانی ترین شب سال است و این فرصتی برای بیشتر در کنار یکدیگر بودن و شادی بیشتر است. آخرین شب پاییز یک دقیقه نسبت به شب های سال طولانی تر است، آداب و رسوم شب یلدا با قدردانی یک دقیقه بیشتر به ما یادآوری میکند که قدر کنار هم بودن و خوشی هایمان را بدانیم.

وی افزود: «صبامک» هم در این شب به صورت ویژه همراه مخاطبان می شود این برنامه شب یلدا، در فضای شاد تری به پاسخگویی پیامک های مخاطبان با موسیقی و ترانه می‌پردازد. ما در این برنامه تلاش می‌کنیم با نمایش های طنز به بیان آداب و رسوم شب یلدایی ایرانیان بپردازیم.

نویسنده و کارگردان نمایش های طنز و خالق «عبدلی» و «اوستا» از آوردن این شخصیت ها در شب یلدا به رادیو صبا خبر داد و درباره حضور این هنرمندان توضیح داد: برنامه «صبامک» در فصل جدید با همراهی هنرمندان پیشکسوت رادیو مثل جواد انصافی و امیر پارسی تقدیم مخاطبان می شود، که در شب یلدا این هنرمندان به صورت ویژه مخاطبان را همراهی می کند.

وی در ادامه گفت: از بخش های جالب و شنیدنی این برنامه می توان به نمایش دو قسمتی «عبدلی عاشق می شود» اشاره کرد.

اوزی در پایان با آرزوی زمستانی پر برکت برای مخاطبان بیان کرد: امیدوارم این برنامه در شب یلدا بهانه برای یک دقیقه خنده شادی بیشتر مخاطبان باشد.

ویژه برنامه «صبامک» چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از ساعت۲۲:۳۰ به تهیه‌کنندگی محمد اوزی و بازیگری جواد انصافی و امیر پارسی و آهنگسازی محمد تیموری و جواد تیموری تقدیم شنوندگان می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است