چه خبر از جشنواره سودای عشق؟/ پوشش رادیویی و تلویزیونی سیزدهمین دوره | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸

چه خبر از جشنواره سودای عشق؟/ پوشش رادیویی و تلویزیونی سیزدهمین دوره

اجرای تعدادی از نمایش های منتخب شرکت کننده در سیزدهمین جشنواره تاتر سودای عشق در مدارس و دانشگاه‌های شهر بوشهر آغاز شد.

به گزارش صبا به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تاتر بسیج (سودای عشق)،اجرای تعدادی از نمایش های منتخب شرکت کننده در سیزدهمین جشنواره تاتر سودای عشق در مدارس و دانشگاه‌های شهر بوشهر آغاز شد.

با هماهنگی های به‌عمل آمده میان مسولان جشنواره و مدیران شهری و همچنین موافقت کارگردانان حاضر در جشنواره، تعدادی از آثار منتخب شرکت کننده در این رخداد از روز سه شنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ اجراهای عمومی خود را در سطح مدارس و دانشگاه‌های بوشهر آغاز کردند و این حرکت فرهنگی با اجرای عمومی نمایش خیابانی «پارادوکس» به کارگردانی مالک آبسالان درسطح مدارس بوشهر آغاز شد. طبق برنامه قرار است تا روز پایانی جشنواره اجراها در سطح مدارس و دانشگاه‌های بوشهر برای دانش آموزان و دانشجویان ادامه یابد.

پوشش رادیویی و تلویزیونی جشنواره سودای عشق

با همیاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه های رادیو تلویزیونی متنوعی از شبکه های مختلف به رخدادهای سیزدهمین جشنواره تاتر سودای عشق را پوشش می دهند.

صداوسیمای مرکز بوشهر بخش زیادی از برنامه پرمخاطب خود با عنوان «شو نشینی» به تهیه کنندگی حسین لطفی نیا و اجرای مشترک مسعود فیروزی و فاطمه صادقی زاده و حضور مصطفی محمودی را از روز دوشنبه ۲۸ آذر به مدت ۴ شب به جشنواره سودای عشق اختصاص داده است. این برنامه هرشب از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۲۲:۱۵ از سیمای مرکز بوشهر پخش می شود.

«باغ هنر» رادیو ایران که جزو برنامه های پر شنونده این شبکه رادیویی نیز به شمار می رود با همت یداله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و ادب این شبکه رادیویی و با تهیه گنندگی مشترک وحید بیات و عبداله اعلایی، اجرای شهاب شهرزاد و کارشناسی سعید مبشری و حضور مصطفی به استان بوشهر آمد و برنامه زنده خود را همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۴۰ از رادیو ایران ویژه سیزدهمین جشنواره سودای عشق اختصاص داد. ضمن اینکه همین شبکه برنامه راه شب خود را که یکی از دیرپا ترین برنامه های رادیویی است در روز جمعه ۲ دی ماه به شکل ویژه به جشنواره اختصاص داده است.

«سودای عشق» نیز عنوان برنامه برخط جشنواره است که با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی ایران و ستاد جشنواره با کارگردانی و تهیه کنندگی فرزان دلفانی و اجرای مصطفی محمودی از روز دوشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ پخش آنلاین خود را بر بسترهای تلویزیون تاتر ایران و صفحه اختصاصی جشنواره در آپارات به آدرس @sodaye_eshgh13 با حضور داوران و مدیران جشنواره، کارگردانان شرکت کننده این رخداد و منتقدان آثار شرکت کننده آغاز کرد. سودای عشق تا پایان جشنواره از ساعت ۲۳ تا یک بامداد تهیه و تولید می شود.

مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تاتر بسیج (سودای عشق) ساعت ۱۵ روز جمعه ۲ دی ماه ۱۴۰۱ با دبیری سعید نجفیان طی مراسمی به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است