مهلت ارسال مقالات به پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۰

مهلت ارسال مقالات به پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک تمدید شد

مهلت ارسال مقالات به پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک تا 10دی‌‌ماه 1401 تمدید شد.

به گزارش صبا، مهلت ارسال مقاله به پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک تا ۱۰دی‌‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته علمی پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک ضمن اعلام تمدید ۱۰ روزه مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش، عنوان کرد: با توجه به درخواست‌های صورت‌ گرفته در خصوص تمدید مهلت ارسال مقاله به این همایش و از آنجایی که در این رویداد اصل مقالات مورد بررسی و داوری اعضای کمیته علمی قرار خواهد گرفت، مقرر شد تا مهلت ارسال مقالات تا تاریخ ۱۰دی‌ماه۱۴۰۱ تمدید شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط و پیشرفت روزافزون تکنولوژی به ویژه در حوزه هوش مصنوعی و لزوم بهره‌مندی از آن در واحدهای روابط عمومی‌ کشور، فراخوان این رویداد با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط ‌عمومی فراگیر» و سیزده محور در حوزه روابط عمومی هوشمند در مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شد و استادان، دانشجویان و پژوهشگران در این مدت فرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رییس کمیته علمی پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: با توجه به اینکه این همایش یکم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و پروسه داوری آثار نیز نیازمند زمان کافی است، امکان تمدید مجدد مهلت ارسال آثار وجود نخواهد داشت. بنابر این ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ آخرین فرصت برای علاقه‌مندان و پژوهشگران خواهد بود.

همچنین سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رییس شورای سیاست‌گذاری، محمد سلطانی‌فر رییس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این دوره همایش را تشکیل می‌دهند و بهروز تقی‌پور دبیر پانزدهمین همایش «روابط عمومی الکترونیک» است.

استادان، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی می‌توانند تا تاریخ ۱۰‌دی‌ماه ۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکیinfo@prconference.ir اقدام کنند. علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران خواهند شد و گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت خواهند کرد.

پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک ۱ بهمن ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است