شنوندگان در فصل جدید «همپای صبا» تعامل بیشتری دارند/ مسابقه‌ای با ۳۰ چالش | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴

شنوندگان در فصل جدید «همپای صبا» تعامل بیشتری دارند/ مسابقه‌ای با ۳۰ چالش

سجاد کلبادی نژاد تهیه کننده درباره فصل جدید برنامه زنده «همپای صبا» و تعامل مخاطبان در این برنامه توصیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «همپای صبا» عنوان یکی از برنامه‌های قدیمی این شبکه رادیویی است، که با آغاز زمستان فصل جدید این برنامه راهی آنتن می شود. فصل جدید «همپای صبا» در قالب مسابقه رادیویی با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی همراه مخاطبان می شود.

سجاد کلبادی نژاد تهیه کننده این برنامه گفت: صداوسیما به دلیل فراگیر بودن می تواند نقش موثری را در ایجاد سرگرمی و نشاط اجتماعی ایفا کند و منشا همدلی در جامعه شود. رادیو به عنوان رسانه گرم می توانند نقش فعال تری در زمینه ایجاد سرگرمی و شادی در زمان های مختلف برای مردم داشته باشد، رادیو می تواند هر لحظه در کنار مردم باشد در زمان انجام هر کاری مثل رانندگی، زمان های انتظار، در وسیله نقلیه عمومی و در حین آشپزی می تواند رادیو را بشنوند و شور و انرژی یا حتی اطلاعات عمومی مورد نیاز را دریافت کند.

او اظهار کرد: «همپای صبا» در فصل جدید در قالب یک مسابقه رادیویی با رویکرد طنز و سرگرمی همراه مخاطبان می شود. در این مسابقه دو شرکت کننده به صورت تلفنی با شرکت در ۵ چالش متنوع با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کلبادی نژاد افزود: برای این مسابقه نزدیک ۳۰ چالش متنوع از اطلاعات عمومی تا طنز و سرگرمی طراحی شده است که در هر رقابت شرکت کنندگان به کمک گرونه سخنگو به صورت شانسی چالش خود را انتخاب می کنند. گفتنی است که گرودنه با طنازی و شوخی که با شرکت کنندگان و مجری برنامه دارد فضای شادی برای مخاطبان ایجاد می کند.

تهیه کننده «همپای صبا» بیان کرد: این برنامه در فصل جدید تعامل بیشتری با مخاطبان دارد و بخشی از امتیازی که شرکت کنندگان دریافت می کنند از طرف مخاطبان است که باید با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۱۰۵۵ امتیاز لازم را به شرکت کننده مورد علاقه خود بدهند.

کلبادی نژاد در پایان گفت: «همپای صبا» با اجرای پیمان قریب پناه که در زمان اجرا با لطیفه گویی و طنازی لحظات شیرینی را برای مخاطبان می سازد، همراه مخاطبان می شود.

«همپای صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده از ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و اجرای پیمان قریب پناه راهی آنتن رادیو صبا می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است