آغاز به کار جشنواره فیلم عمار با بیش از ۳۴۰۰ اثر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳

آغاز به کار جشنواره فیلم عمار با بیش از ۳۴۰۰ اثر

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با بیش از 3400 اثر کار خود را آغاز کرد.

به گزارش صبا به نقل از دبیرخانه جشنواره عمار، در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار بیش از ۳۴۰۰ اثر برای رقابت به دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شده است که ۲۷۸۱ اثر در قالب فیلم و ۶۴۱ اثر در بخش فیلمنامه با یکدیگر رقابت خواهند کرد که در بخش فیلم ۹۲۲ مستند از این بین ۱۶۱ پویانمایی، ۱۲۸ اثر در قالب تولیدات تلویزیونی، ۶۶۰ اثر داستانی،  ۶۴۳ اثر در بخش فیلم ما و ۲۷۳ اثر در قالب نماهنگ به دبیرخانه ارسال شده است.

در عین حال از ۶۴۱ اثر ارسالی در بخش فیلمنامه ۳۴۷ فیلمنامه کامل، ۱۹ سیناپس و  ۲۷۵ طرح فیلمنامه در قالب‌های بلند، نیمه‌بلند، کوتاه و سریال است که به دبیرخانه ارسال شده که بعد از بررسی اولیه تعداد آثار نهایی پذیرفته شده اعلام خواهد شد اما از بین ۹۲۲ اثر مستند ۷۹ اثر در بخش نهضت جهانی، ۴۶ اثر در قالب مستند جنگ اقتصادی و رویای ایرانی، ۲۰۸ اثر در قالب جنگ نرم، ۱۲۳ اثر در بخش تاریخ سیاسی، ۲۶۱ اثر در بخش تاریخ فرهنگی، ۱۶۴ اثر در بخش ملت قهرمان و ۴۱ اثر در بخش نقد درون گفتمانی به دبیرخانه ارسال شده اند.

در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار پس از تهران بیشترین اثر به ترتیب از استان‌های قم، گلستان، خراسان رضوی، یزد، فارس، فارس، البرز، کردستان، قزوین، گیلان، زنجان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اردبیل بوده است.

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از شنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ شروع شده و تا ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱، آثار جشنواره در این مراسم، در سینما فلسطین تهران و به صورت مجازی در Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. آیین افتتاحیه جشنواره عمار نیز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ با قدردانب از برگزیدگان بخش‌های مسابقه نماهنگ، فیلمنامه، پویانمایی، فیلم ما و برنامه تلویزیونی برگزار می‌شود.

اتنهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است