فجر۴۱ در سطح خوبی از تعامل برگزار می‌شود/ همکاری موثرتر و گسترده‌تر از همیشه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۱
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با صبا:

فجر۴۱ در سطح خوبی از تعامل برگزار می‌شود/ همکاری موثرتر و گسترده‌تر از همیشه

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تفاهمات پیش رو جهت برپایی جشنواره چهل و یکم فیلم فجر گفت: امیدواریم در چهل‌ویک‌سالگی جشنواره، این رویداد را در سطح خوبی از تعامل برگزار کنیم.

 

محمدامین توکلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی صبا گفت: سابقه همکاری شهرداری تهران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مشخص است. همیشه این دو تشکل و نهاد برای برپایی جشنواره، همکاری داشته‌اند و این منحصر به امسال و سال گذشته نیست.
او تصریح کرد: با این وجود با حضور دکتر اسماعیلی وزیر ارشاد و جلسه‌ای که با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران برقرار شد، مقرر شد تا این تعامل، موثرتر و گسترده‌تر از گذشته باشد.

توکلی‌زاده ادامه داد: در جلسه‌ بین شهرداری تهران و سازمان سینمایی به‌طور مفصل درباره چگونگی برگزاری این رویداد گفتگو شد، ضمن آن که سوابق دوره‌های گذشته بررسی و آسیب‌شناسی شد و تفاهمات گذشته موردبررسی قرار گرفت.
او با اشاره به تفاهمات پیش رو برای برپایی این دوره جشنواره ادامه داد: ما قطعا از برگزاری رخدادهای فرهنگی شهر حمایت می‌کنیم و امیدواریم در چهل‌ویک‌سالگی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، این رویداد را در سطح خوبی از تعامل برگزار کنیم.

به گزارش صبا، جشنواره فیلم فجر از ابتدا تاکنون به عنوان یکی از مردمی‌ترین و قدیمی‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری کشور به میزبانی تهران (به عنوان شهر اصلی برگزارکننده) برگزار شده و طبعا، شهرداری تهران در بسیاری از ادوار جشنواره در برپایی آن مشارکت داشته است.
در دوره دهم و یازدهم و دوازدهم، عنوان «شهرداری تهران برگزار می‌کند» بر پوستر جشنواره نقش بسته و شهرداری، برگزارکننده این رویداد سینمایی بوده است.
در دوره سیزدهم و چهاردهم، جشنواره فیلم فجر توسط وزارت فرهنگ  وارشاد اسلامی با همکاری شهرداری تهران برگزار شده است.
در دوره نوزدهم، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران جزو حامیان جشنواره فیلم فجر بوده است.

شهرداری تهران در دوره‌های بیستم، بیست و یکم، بیست و نهم، سی‌ام، سی و یکم، سی و هشتم تا چهلم جزو حامیان اصلی جشنواره فیلم فجر بوده است و در دوره چهل و یکم نیز این همکاری در بخش‌های مختلف به ویژه در میزبانی هنرمندان، مهمانان داخلی و بخش بین‌الملل و نمایندگان رسانه‌های گروهی و البته میزبانی از مخاطبان سینمای ایران ادامه خواهد داشت.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است