مهدی سالم؛ مدیرعامل جدید بنیاد رودکی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶
با حکم وزیرارشاد صورت گرفت؛

مهدی سالم؛ مدیرعامل جدید بنیاد رودکی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات‌ امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی در حکمی، مهدی سالم را به عنوان مدیرعامل این بنیاد منصوب کردند.

به گزارش صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ خطاب به مهدی سالم، تعامل ویژه با هنرمندان و اصحاب فرهنگ ، حمایت از آفرینش‌های حرفه‌ای هنرمندان سراسر کشور متناسب با راهبرد عدالت فرهنگی از جمله مهمترین ماموریت های دوره جدید بنیاد رودکی اعلام شده است.

مهدی سالم متولد سال ۱۳۶۲ و دانش آموخته دکترای مدیریت فرهنگی است. مدیریت شبکه امید، عضو هیات مدیره کانون پرورش فکری، مشاور فرهنگی و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و مدیر فرهنگسازی مرکز رسانه های دیجیتال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سوابق اوست.

به گزارش ایسنا، پیشتر در اردیبهشت ماه امسال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای بنیاد فرهنگی هنری رودکی، در حکمی مجید زین‌العابدین را به عنوان مشاور وزیر و مدیر عامل این بنیاد منصوب کرده بودند و حالا پس از هشت ماه این سمت به فرد دیگری سپرده می‌شود که همانند زین‌العابدین، سابقه همکاری با صداوسیما را در کارنامه دارد.

مهدی سالم مهر ماه سال گذشته با شبکه امید خداحافظی کرده و به وزارت ارتباطات رفته بود.

مجید زین‌العابدین که پیش از رفتن به رودکی، مدیریت شبکه‌های یک، سه و پنج تلویزیون را عهده‌دار بود، همزمان با انتصاب به عنوان مدیرعامل رودکی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم معرفی شده بود. او هشت ماه قبل جایگزینِ مهدی افضلی شد که از مهر ماه ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدیریت در این حوزه مشغول بود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است