مهلت شرکت در جشنواره رادیویی پژواک تمدید شد

به گزارش صبا، حمیدرضا افتخاری، دبیر دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از تمدید مهلت جهت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

افتخاری گفت: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره، فرصت ارسال آثار در دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اول بهمن ماه به پایان می‌رسد ولی با توجه به استقبال از جشنواره و ارسال آثار، این فرصت تا دهم بهمن 1401 تمدید شد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس pejvak.irib.ir برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک افزود: تمامی مراحل فرآیند دریافت و داوری آثار از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره انجام می‌شود و داوران هیچ اطلاعی از نام تولیدکننده اثر ندارند و صرفاً در ملاک‌های داوری مشخص شده داوری خواهند کرد.

وی در خاتمه‌ افزود: مکانیزه بودن فرآیند داوری در جشنواره احتمال خطا را به صفر رسانده و همه شرکت‌کنندگان از ظرفیت برابر و عادلانه‌ای بهره‌مند خواهند بود.

دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای حوزه مستند، اردیبهشت 1402 در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.