داوران بخش نمایشنامه‌نویسی فصل‌واره ایثار معرفی شدند

به گزارش صبا، با حکمی از سوی عباسعلی رضایی دبیر دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران توحید معصومی، محمود فرهنگ و حسن رونده به عنوان داوران بخش نمایشنامه‌نویسی این دوره فصل‌واره منصوب شدند.

محمود فرهنگ دارای مدرک کارشناسی الهیات از دانشگاه آزاد تهران، سابقه‌ اجرای بیش از ۱۶ سال کارگردانی «خورشید کاروان» در کشورهایی چون انگلستان، هلند و….‌، اجرای نمایش «ازخاک تا افلاک»، کارگردانی بیش از ۵۰ اثر نمایشی و در نمایش خیابانی ایران، مدیر اسبق تالار سنگلج، مدیر اسبق اداره برنامه‌های تئاتر، مدیر کانون نمایش‌های خیابانی به مدت ۱۲ سال، دبیر جشنواره بین المللی تئاتر صاحبدلان را در کارنامه هنری خود دارد.

حسن رونده کارگردان، بازیگر، مدرس تئاتر و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس مقطع کارشناسی ارشد است. یکی از سوابق حسن رونده در حوزه تئاتر استانی مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

توحید معصومی  دارای کارشناس بازیگری و کارشناس ارشد کارگردانی است. او علاوه بر فعالیت در حوزه مدیریت هنری ازجمله مدیر هنری تماشاخانه ایرانشهر، کارگردانی بیش از سی نمایش صحنه‌ای و تئاتر تلویزیونی را نیز بر عهده داشته و در رویدادهای هنری چون جشنواره‌ تئاتر فجر، جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره تئاتر ماه، جشنواره تئاتر سوره حضور داشته است.

دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار به دبیری عباسعلی رضایی به همت اداره کل بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در ۱۴ بخش (۸ بخش ملی و ۶ بخش استانی) از اول مهر آغاز به کار نموده و بهمن سال جاری اختتامیه آن برگزار می‌شود.