«پا‌‌ک‌سرها» را درباره فرقه‌های دروغین می‌سازم / مذاکره با ساترا برای سریال «بانک‌زده‌ها»

جواد اردکانی، کارگردان فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی صبا گفت: یک سریال کمدی را با عنوان «پا‌‌ک‌سرها» برای پخش در شبکه نمایش خانگی در دستور ساخت دارم. مذاکرات لازم برای تولید این کار با ساترا انجام شده است و در این مجموعه طنز، به بحث فرقه‌های دروغین پرداخته خواهد شد.

او با بیان اینکه اکران فیلم سینمایی «بانک زده‌ها» به پایان رسیده است، گفت: جز معدود شهرستان‌ها، دیگر فیلم «بانک‌زده‌ها» روی پرده سینماهای کشور نیست. این کار اکرانی بسیار نامطلوب داشت و پیش‌بینی ما از فروش این فیلم، به هیچ وجه برآورده نشد. برنامه‌هایی برای نمایش این فیلم در شبکه نمایش خانگی داریم تا بتوانیم بخشی از هزینه‌های تولید را برگردانیم. جدا از این شکل از نمایش، راهکارهای دیگری نیز در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم به دیده شدن این کار بیشتر کمک کنیم، پس ناامید نیستیم و امیدواریم بتوانیم حتی قسمت دوم این فیلم سینمایی در قالب سریال برای شبکه نمایش خانگی ادامه دهیم. این کار احتمالا در 15 قسمت تولید خواهد شد.

اردکانی افزود: چرایی عدم موفقیت این فیلم در گیشه به چند عامل بستگی داشت. ابتدا اینکه شرایط کرونایی مردم را از سینماها دور کرده بود. درضمن فضایی که طی این چند ماهه بر کشورمان حاکم شده بود، اشتیاق را برای رفتن به سینما از بین برده بود. البته چاره‌ای هم جز اکران در این شرایط نداشتیم چون اگر می‌خواستیم باز هم صبر کنیم به جام جهانی فوتبال بر‌می‌خوردیم و در ادامه ایام جشنواره فجر پیش می‌آمد و… مجموع این عوامل سبب شد تن به نمایش عمومی فیلم در اواخر تابستان و فصل پاییز بدهیم.
کارگردان فیلم «شور شیرین» در پایان گفت: چندین سال است که می‌خواهم درباره اوضاع سوریه سریالی بسازم اما به دلیل تعویض پیاپی مدیران، این امر محقق نمی‌شود. متاسفانه در تلویزیون شرایطی حاکم شده که اصلاً امور قابل پیش‌بینی نیست برای همین به شخصه نمی‌توانم پیش‌بینی کنم آیا این سریال را به زودی خواهم ساخت یا خیر…