معرفی نامزدهای بخش پادکست جشنواره قصه‌گویی کانون در یزد

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از مجموع ۶۴ اثر راه‌یافته به بخش نهاییِ بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی، ۱۲ قصه، نامزد بخش نهایی شدند.

اسامی نامزدها به شرح زیر است:

زینب صمصامی با قصه «رو» از یزد، سیدعباس علی‌محسنی با قصه «اوسانه کلثوم ننه» از گلستان، فاطمه برمال با قصه «اخموخان» از اردبیل، شیرین اسدی با قصه «حیله روباه» از اردبیل، طناز همت با قصه «دکمه بازیگوش» از قزوین، فائزه سرداری با قصه «مسافر» از یزد، مائده طاهر با قصه «دیوار بلند» از قزوین، فاطمه مامانژاد با قصه «راز پنج» از یزد، نوشین میترا (نوشین نیک‌راه) با قصه «این همه تلق و ملق» از قزوین، «مصطفی حدادی» با قصه «دروغ بزرگ» از یزد، ضحا مختارپور با قصه «گمشده گم نشده» از یزد و مریم خلجی با قصه «برد اشکن (سنگ تراش)» از چهارمحال و بختیاری.

بر اساس این خبر، نادر برهانی مرند (نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر)، مریم نوشادقباد (پژوهشگر) و نادرگهرسودی (گوینده و مدیر دوبلاژ)، داوری این بخش از جشنواره را به عهده دارند.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه‌گوییِ» کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان از ۲۵ دی آغاز شده است و تا بیست‌ونهم همین ماه در شهر یزد ادامه خواهد یافت.