«بچه زرنگ» به خط پایان نزدیک شد / نکویی: فرم شرکت در فجر۴۱ را پر کرده‌ایم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷

«بچه زرنگ» به خط پایان نزدیک شد / نکویی: فرم شرکت در فجر۴۱ را پر کرده‌ایم

تدوین نهایی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی بهنود نکویی و محمدجواد جنتی به پایان رسیده است.

بهنود نکویی که پیش‌تر کارگردانی آثار موفقی همچون «استریپی» و «روبی و جوجه‌ها» را در کارنامه خود داشته است، به عنوان کارگردان «بچه زرنگ» اظهار کرد: به تازگی فرایند تدوین نهایی انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به پایان رسیده و این اثر بعد از اتمام مراحل صداگذاری، موسیقی و اصلاح رنگ، آماده نمایش عمومی خواهد شد.

نکویی در خصوص خبر شرکت این اثر در جشنواره فیلم فجر نیز اعلام کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم تهیه کننده، فرم حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است.

وی درباره فرایند ساخت «بچه‌زرنگ» که بر خلاف بقیه آثار هنرپویا، فرایند طولانی‌تری داشته است گفت: من از میانه فرایند ساخت به این پروژه اضافه شدم و به نظرم در این باره تهیه کننده بهتر می تواند توضیح دهد.

وی افزود: جای هیچ نگرانی در خصوص این اثر نیست و ما مراحل مختلف را با کمک عوامل حرفه‌ای این اثر با دقت پیش برده‌ایم و فرایند پس تولید را هم با همین دقت و وسواس به انتها خواهیم رساند و من این اطمینان را به مخاطبین آثار هنرپویا می‌دهم که خروجی نهایی بچه زرنگ یک قدم جلوتر از آثار گذشته هنرپویا باشد.

نکویی در پایان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در روابط عمومی گروه هنرپویا، به زودی اخبار تکمیلی و اطلاعات بیشتری در خصوص این اثر و عوامل آن به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

انیمیشن سینمایی«بچه‌زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمپانی هنرپویا است که تهیه‌کنندگی آن را حامد جعفری و کارگردانی آن را بهنود نکویی و محمدجواد جنتی برعهده دارند.

همچنین در خلاصه قصه منتشر شده پیرامون این اثر آمده است: «محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است و ….»

گروه هنر پویا در سال‌های قبل ساخت انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را نیز در کارنامه خود داشته است که این آثار با یک رکورد شکنی، عنوان پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما را از آن خود کرده و موفقیت‌های چشمگیری در عرصه اکران به دست آوردند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است