افزایش تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده «ایمو» در پی استقبال مخاطب | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴

افزایش تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده «ایمو» در پی استقبال مخاطب

به دنبال استقبال مخاطبان از اکران فیلم سینمایی «ایمو» در گروه سینمایی هنر و تجربه، با همکاری پخش رویش زنجیره سینماداری مهر تعداد 5 سالن سینما به سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم اضافه شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی هنر و تجربه؛ در راستای همکاری هنر و تجربه و پخش رویش، سینماهای بهمن زنجان، قدس تبریز، ایران ارومیه، هجرت کرج و سپیدرود رشت به لیست سینماهای نمایش‌دهنده فیلم سینمایی «ایمو» اضافه شد.

فیلم‌های هنر و تجربه در تمام سینماهای منتخب تهران هر روز در دو سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ به نمایش در می‌آید. همچنین در سینماهای منتخب شهرستان‌ها روزهای چهارشنبه هر هفته به فیلم‌های هنر و تجربه اختصاص یافته است و فیلم‌ها در این روز در دو سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است تاکنون فیلم‌های این گروه در سینماهای هنر و تجربه در تهران (چارسو، موزه سینما، ملت، کورش، نارسیس وفرهنگ) و در شهرستان‌ (سپهر ساری، آزادی کرمانشاه، پارس کرمان، سیتی سنتر و ساحل اصفهان، عصرجدید گرگان، بهمن سنندج، گلستان شیراز، مهرقدس همدان، ستاره باران تبریز، ویلاژ توریست و اطلس و هویزه مشهد، مهر آبادان، مهدوی نیشابور) نمایش داده می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است