تاتوم دوباره به سراغ فیلم «روح» رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۵

تاتوم دوباره به سراغ فیلم «روح» رفت

پرسشی که در چند روز اخیر در سطح وسیعی مطرح شده این است که آیا تماشاگران سینما باید منتظر تولید نسخه تازه ای «روح» با بازی چانینگ تاتوم باشند؟

به گزارش خبرنگار سینما صبا، چانینگ تاتوم در مصاحبه تازه اش با نشریه ونیتی فیر گفته است که شرکت فیلمسازی او فری آسوسیشن، امتیاز ساخت نسخه تازه ای از این کمدی اکشن درام را خریداری کرده است.

تاتوم این روزها مشغول گسترش کار روی نسخه جدیدی از این فانتزی رمانتیک کلاسیک است و می گوید:« همین که ما اجازه تولید نسخه تازه را داریم، بسیار خوب است.»

ونیتی فیر اعلام کرده بازیگر سخت علاقمند به تولید روح تازه است و بسیار مایل است نقشی را در آن بازی کند که در نسخه اصلی پاتریک سوایزی بازی کرد.

با این حال، تاتوم می گوید:« هدف من ساخت نسخه ای شبیه نسخه اصلی نیست. می خواهم مقداری تفاوت در داستان و ماجراهای آن ایجاد کنم. با آنکه نسخه سال ۱۹۹۰ را خیلی دوست دارم، اما براین باورم که نوع قصه گویی اش مقداری مشکل داشت. برای همین باید تغییراتی در متن داستان ایجاد کرد. البته این تغییرات خیلی چشم گیر و اساسی نخواهد بود.»

جری ژوکر کارگردان روح اریژینال بود و دمی مور و ووپی گلدبرگ در کنار سوایزی دو نقش مهم دیگر آنرا به عهده داشتند. سوایزی در این فیلم یک بانکدار بود که به شکل مرموزی به قتل می رسد. اما روح او حاضر به ترک زمین نیست و تلاش می کند با کمک یک احضار کننده روح، با همسر جوانش ارتباط کلامی ایجاد کرده و هویت قاتل را برای او فاش کند. گلدبرگ بخاطر ایفای نقش احضار کننده روح موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

روح اولین فیلمی نیست که تاتوم قصد دوباره سازی و احیای آنرا دارد. او قبل از این تلاش کرده کمدی اکشن فانتزی «اسپلش» تام هنکس را صاحب یک نسخه احیا شده تازه کند. این فیلم هم فعلا در مراحل پیش تولید قرار دارد و زمان شروع کار فیلمبرداری آن مشخص نیست. از این بازیگر «آخرین رقص مجیک مایک» آماده نمایش عمومی است که برای تاریخ ۱۰ فوریه راهی پرده سینماها می شود.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است