دعوت از تولیدکنندگان محصولات کودک و اسباب‌بازی برای حضور در یک نمایشگاه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد» دوم تا پنجم اسفند برگزار می‌شود

دعوت از تولیدکنندگان محصولات کودک و اسباب‌بازی برای حضور در یک نمایشگاه

«دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد» روزهای دوم تا پنجم اسفند در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود در حالی که بخشی تخصصی از این نمایشگاه به اسباب‌بازی اختصاص یافته است.

به گزارش صبا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی رویداد، این نمایشگاه توسط شرکت «میلاد نور» به‌عنوان کارگزار رسمی سازمان توسعه تجارت و در سه بخش جداگانه «بهداشتی و درمان»، «لوازم سیسمونی» ازجمله ملزومات اتاق خواب و پوشاک نوزاد و کودک و همچنین «اسباب ‌بازی کودک» با رویکرد تخصصی و صادراتی در سالن‌های جداگانه‌ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بر این اساس برگزارکنندگان نمایشگاه از تمامی تولیدکنندگان و فعالان عرصه تولید محصولات کودک و اسبا‌ب‌بازی برای شرکت در این نمایشگاه فرهنگی، تجاری و بازرگانی دعوت کرده‌اند.

بخش تخصصی اسباب‌بازی امسال با نظارت «دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی» و با هدف حمایت از تولید‌کنندگان و ایجاد زمینه‌ای برای گسترش ارتباط‌های تجاری تولید‌کنندگان ایرانی با بازارهای بین‌المللی و ایجاد بسترهای صادراتی برای حضور در نمایشگاه‌های خارج از کشور برگزار خواهد شد.

بر همین اساس دبیرخانه «دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک، نوزاد»(MBC) و «بخش تخصصی اسباب‌بازی» امسال برنامه‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های ویژه‌ای را برای این رویداد حوزه کودک تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تسهیل روابط تولیدکنندگان و بخش خصوصی، «سازمان مالکیت معنوی» با محوریت چگونگی ثبت طرح‌های صنعتی و نشست و گفت‌وگو با مسئولان و کارشناسان در حوزه دریافت «ایران کد» اشاره کرد.

همچنین برگزاری کارگاه‌های‌ آموزشی از جمله کارگاه ITC توسط نمایندگان مستقر در «سازمان توسعه تجارت»، کارگاه ویژه «دریافت استانداردهای بین‌المللی» و «کارگاه آشنایی با اصول بیمه و مالیات در فرآیندهای تولید و صادرات» از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در روزهای نخست اسفند ۱۴۰۱ است.در همین حال از مسئولان مختلف وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌هایی که در ارتقای کیفیت محصولات و تسهیل فرآیند صادرات نقش دارند و هیات‌های تجاری کشورهای همسایه برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به‌عمل آمده است.

دبیرخانه «دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد» به‌منظور رزرو فضای نمایشگاهی از تمامی تولیدکنندگان و فعالان صنایع مرتبط با محصولات کودک، نوزاد و اسباب‌بازی دعوت کرده است به نشانی اینترنتی expo.miladfair.ir/mbc مراجعه و در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.شرکت نمایشگاهی میلاد نور این نمایشگاه را با همکاری «سازمان توسعه تجارت ایران»، «صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری» و «دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی» با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و خلاق با توجه به شعار سال ۱۴۰۱ – تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین- برگزار می‌کند.

«دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد» روزهای دوم تا پنجم اسفند ۱۴۰۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است