تجلیل از پژوهشگران حوزه شعر پروین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱

تجلیل از پژوهشگران حوزه شعر پروین

همزمان با برگزاری همایش بین‌المللی پروین اعتصامی، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر حوزه پروین اعتصامی معروفی می‌شوند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی مقبره الشعرا استاد شهریار، جواد وندنوروز -رئیس بنیاد فرهنگی مقبره الشعراشهریار و رئیس شورای سیاست‌گذاری اولین همایش بین‌المللی پروین اعتصامی – گفت: همزمان با برگزاری اولین همایش بین‌المللی پروین اعتصامی که سال آینده در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر حوزه پروین اعتصامی معروفی می‌شوند.

او ادامه داد: این امر با هدف تشویق و ترغیب نویسندگان پایان‌نامه‌ها و رساله‌های حوزه پروین اعتصامی و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاهی انجام شده در حوزه پروین اعتصامی، و همچنین فراهم‌سازی بستر مناسب برای معرفی این دستاوردهای علمی و زمینه‌سازی برای جلب توجه جامعه علمی به ضرورت تولید و اشاعه پژوهش در حوزه پروین اعتصامی انجام می‌شود.

نخستین همایش بین المللی پروین اعتصامی با همکاری مشترک بنیاد فرهنگی مقبره الشعرا استاد شهریار و دانشگاه علامه طباطبایی با هدف تبین نقش و جایگاه پروین اعتصامی در ارتقا فرهنگ ایران زمین در سال آینده در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند فایل پایان‌نامه یا رساله خود را به دبیرخانه اولین همایش بین المللی پروین اعتصامی به نشانی norooz1347@yahoo.com ارسال کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است