انتشار فراخوان فصل۲ مسابقه سیاسی‌تاریخی شبکه افق / مجری «رخداد» هنوز انتخاب نشده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹

انتشار فراخوان فصل۲ مسابقه سیاسی‌تاریخی شبکه افق / مجری «رخداد» هنوز انتخاب نشده است

فراخوان فصل دوم مسابقه سیاسی تاریخی «رخداد» به تهیه کنندگی محمد کلهر که قرار است از شبکه افق سیما روانه آنتن شود، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، فراخوان فصل دوم مسابقه سیاسی تاریخی «رخداد» که قرار است به زودی از شبکه افق سیما روانه آنتن شود، منتشر شد.

عوامل و مجری این مسابقه تلویزیونی در فصل دوم تغییر کرده اند و تهیه کنندگی این سری از مسابقه «رخداد» را محمد کلهر برعهده دارد و سردبیر آن محمدعلی کلهر است. هنوز مجری این فصل انتخاب نشده است و در اخبار بعدی عواملی که به این گروه می پیوندند و اخبار تکمیلی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شبکه افق سیما و مسابقه تاریخی سیاسی «رخداد» در سری دوم از تولید خود طی فراخوانی آمادگی خود را برای ثبت نام از داوطلبان شرکت در این مسابقه اعلام کرد.

این مسابقه تلویزیونی مربوط به تاریخ معاصر ایران است که شرکت‌کنندگان در آن ذیل دو گروه دو نفره با هم به رقابت می‌پردازند و حضور در آن نیازمند داشتن اطلاعات مناسب در زمینه تاریخ معاصر است.

علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه می‌توانند تحصیلات، شماره تلفن و سن خود را به شماره ۱۰۰۰۳۷ ارسال نمایند تا تیم ارزیابی در صورت تایید اولیه با آن ها تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است