بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت‌صحنه سری جدید «طنزستان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۷

بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت‌صحنه سری جدید «طنزستان»

مدیران شبکه نسیم از پشت صحنه فصل دوم «طنزستان» با ساختاری جدید بازدید کردند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، سید محمد رضا خوشرو به همراهی احمد لنگرودی مدیر تولید این شبکه از پشت صحنه فصل دوم «طنزستان» با ساختاری جدید بازدید کردند.

مدیر شبکه نسیم در این بازدید عنوان کرد: مجموعه «طنزستان» در قالب طنز آیتمی، با بهره مندی از استعدادهای جدید طنز از تمامی استان‌های مختلف در کنار طنزپردازان مجرب تلویزیون باعث می‌شود بستری باشد تا تمامی استعدادهایی که در استان‌ها با هر لهجه‌ای کار می‌کنند دیده شوند. این برنامه با ساختار جدیدی برای فصل دوم در نظر گرفته شده است و هنرمندان شهرستان‌ها در کنار طنزپردازان مطرح دیده شده و استعداد آنها به نمایش گذاشته می‌شود.

در این بازدید، تاجیک تهیه کننده «طنزستان»، نیز عنوان کرد: تلاش دست اندرکاران مجموعه «طنزستان» بر آن است تا حال و هوای خوش، صمیمی و دورهمی های خانوادگی، سادگی، مهربانی‌ها و همیاری‌های آن روزگار را که می‌تواند تداعی خاطر بزرگترها و قابی زیبا و تربیتی برای نسل‌های جوان و نوجوان باشد به تصویر بکشد. مشغله‌ها و درگیری‌های ماشینی، فضای مجازی که موجب فاصله بین اعضا خانواده و اجتماع شده است جایگزینی اینچنین دارد خانواده با بچه‌های قد و نیم قد که الگویی مناسب برای فرزند آوری و نشاط و شادیست و بستری مناسب جهت شناسایی و معرفی استعدادهای بازیگری در حوزه طنز از سراسر کشور ایجاد می‌کند.

فضاهای خانه و حیاط، محله، مدرسه، اتاق عمل و مطب، کافه رستوران، سنگر دوره جنگ جهانی دوم، موسسه چند منظوره، نقد فیلم و استیج… از لوکیشن‌های اصلی برنامه که در ۱۱۰ قسمت ۳۸ دقیقه‌ای روی آنتن خواهد رفت.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است