نوجوانی را که از رویای سینمایی‌اش می‌گوید تنها می‌توان تحسین کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
رسول صدرعاملی در گفت‌وگو با صبا:

نوجوانی را که از رویای سینمایی‌اش می‌گوید تنها می‌توان تحسین کرد

رسول صدرعاملی نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان پیشکسوت سینما به بهانه برگزاری ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران عنوان کرد: وقتی یک نوجوان از سینما و رویایی که در ذهنش می‌گذرد، حرف می‌زند، چاره‌ای نداریم جز این که تحسینش کنیم.

رسول صدرعاملی نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به خبرنگار سینما صبا گفت: این دومین بار است که در این رویداد به عنوان منتور حضور دارم. اگر بخواهیم به یک معدل درباره نتایج و خروجی‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان فکر کنیم، المپیاد در جریان آن اتفاق مهمی بوده است.

وی با اشاره به نتیجه بخشی کارگاه‌های المپیاد برای هنرجویان نوجوان سینما گفت: در همین دوره ششم من در هفت گروه و کارگاه بین نوجوانان حضور داشتم. آن‌ها در این کارگاه‌ها، ایده‌هایخود را به فیلمنامه تبدیل و اجرایش می کنند و این فرآیند برای سنین نوجوانی دستاوردی حیرت انگیز است. از سویی دیگر ما را امیدوار می‌کند که سینمای ایران، آینده بسیار خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: این نوجوانان با استعدادهای عجیب خود آمده‌اند که با نگاه زیبایی شناسانه و افکار درخشان خود تاثیر جدی بر جهان بگذرانند. به همه دست‌اندکاران برگزاری المپیاد خسته نباشید و به نوجوانان می‌گویم که امیدوارم راهشان را ادامه بدهند. همچنین لازم است فیلمسازان نوجوان دوره‌های گذشته را که امروز کارشان به بار نشسته است، معرفی شوند. مهم است که برگزیدگان این رویداد، خوب شناسانده و معرفی شوند تا تهیه کنندگان و حتی مردم آن‌ها را بشناسند و فارغ از موضوع سنی، وقتی یک نوجوان از سینما و رویایی که در ذهنش می‌گذرد، حرف می‌زند، چاره‌ای نداریم جز این که تحسینش کنیم.

ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران ۳۰ دی تا ۳ بهمن ۱۴۰۱ به همت بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است