اسکورسیزی دوباره به مارول حمله کرد/ سینماها اشغال شده‌اند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰
چند روز پس از اظهارات آتشین اول؛

اسکورسیزی دوباره به مارول حمله کرد/ سینماها اشغال شده‌اند

مارتین اسکورسیزی در حاشیه نشست فیلم «مرد ایرلندی» در فستیوال فیلم لندن دوباره به فیلم‌های ابرقهرمانی حمله‌ور شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، مارتین اسکورسیزی کارگردان سرشناس سینما که این روزها نامش به خاطر حمله به فیلم­‌های مارول نقل محافل سینمایی است، ضمن تکرار اظهارات خود، بر شدت حمله­‌اش به فیلم­‌های ابرقهرمانی مارول اضافه کرد.

اسکورسیزی که روز یکشنبه ۱۳ اکتبر به همراه آل­‌پاچینو و رابرت دنیرو در کنفرانس مطبوعاتی «مرد ایرلندی» در جشنواره فیلم لندن حضور یافته بود، گفته­‌های خود مبنی بر شباهت این فیلم‌ها به «پارک­های تفریحی موضوعی» را تکرار کرد.

او گفت: این سینما نیست، چیزی دیگر است. ما نباید تحت هجوم آن قرار بگیریم. سینماها باید خود را ارتقا دهند و فیلم­‌هایی را به نمایش بگذارند که آثاری روایی هستند.

این اظهارات جدید کامل کننده سخنان او در مراسم سالانه دیوید لین BAFTA است که گفته بود سالن‌­های سینما توسط فیلم‌­های پارک موضوعی‌طور اشغال شده‌اند.

اسکورسیزی ادامه داد: سالن‌­های سینما شبیه پارک­های تفریحی شده­ اند. این موضوع خوب است اما این بهانه را دستاویز قرار دادن برای حمله به هر چیزی غیر از آن صحیح نیست. این موضوع خوب و قابل قبول است برای کسانی که این­ گونه فیلم­‌ها را می‌­پسندند. ولی این سینما مورد علاقه من نیست، اما این محصولات در حال پروراندن گروهی از مخاطبان است که فکر می‌­کنند سینما فقط همین ها است.

اظهارات این کارگردان بزرگ سینما در چند روز گذشته واکنش‌های مختلفی در میان دست اندرکارات و ستارگان سینما و حتی غیرسینما داشته است و پیام­‌هایی در حمایت یا مخالفت با او منتشر شده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است