پویش‌های جدید تلوبیون در جاده تعامل مردم با رسانه ملی | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
صبا گزارش می‌دهد؛

پویش‌های جدید تلوبیون در جاده تعامل مردم با رسانه ملی

تلوبیون با پویش‌های جدید به کمک تعامل بیشتر مخاطب با رسانه ملی می‌آید.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، تلوبیون از چندی پیش به کمک تلویزیون آمده است تا رسانه ملی با مخاطب خود تعامل بیشتری داشته باشد و استعدادهای جوان را در کنار نقاط قوت و ضعف برنامه هایش، شناسایی کند.

این پویش ها توسط بینندگان رسانه ملی در قالب ارسال فیلم و اطلاعات شخصی در موضوعی مشخص دنبال می شود و گاه برای ثبت نام در مسابقه های تلویزیونی نیز مورد استقبال قرار می‌گیرند.

در این راستا، قصد داریم شما را با چند چالشی که همواره در تلوبیون برپاست، آشنا کنیم.

شبکه افق با دو پویش «روایت مردم» و ارسال اثر برای پخش در شبکه!

چالش «روایت مردم» شبکه افق، قرار است تا تاریخ پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ ادامه یابد. در این پویش شما می‌توانید زبان گویای مردم باشید و عکس، فیلم یا گزارش خود را از هر رویدادی ارسال کنید تا در برنامه «روایت مردم» شبکه افق منتشر شود. تلفن همراه را در هنگام تصویربرداری به صورت افقی بگیرید و قبل از فیلم‌برداری نیز از تمیز بودن لنز مطمئن شوید.
همچنین پویش ارسال اثر برای شبکه افق سیما نیز تا پایان فروردین ۱۴۰۳ برپاست و اگر شما هم مستند، کار کوتاه، نماهنگ و یا هر اثر دیگری تولید کرده‌اید و فکر می‌کنید قابلیت پخش از شبکه افق را دارد، می توانید ارسال کنید تا پس از بررسی از این شبکه پخش شود.
پویش «حاضر» مدرسه ایران
پویش «حاضر» مدرسه ایران یکی از چالش های پرطرفدار این تعامل است و مهلت زمان این چالش تا پایان اسفندماه ۱۴۰۱ است.
در توضیح این پویش آمده است: «بچه‌های مدرسه ایران همه حاضرید؟ دست به کار بشید و هرکجای ایران که هستید در پویش «حاضر» مدرسه ایران شرکت کنید. خیلی هم ساده است. کافیه یه فیلم افقی با گوشی‌تون بگیرید که توش اسمتون رو بگید، بگید از کدوم شهر هستید و اسم مدرسه‌تون چیه، آخرشم بگید «حاضر». به همین راحتی یه ارتش چند میلیونی خواهیم شد که دنبال‌کننده مدرسه ایران هستیم. مدرسه‌ای که عبارت «عدالت آموزشی» رو فقط شعار نداده و زندگی کرده. در کنار شما و با شما. چون بدون حضور شما هیچ‌چیز مفهومی نداره. ما البته برای خلاقانه‌ترین ویدیوها، هدیه هم کنار گذاشتیم. ما حاضریم شما چه‌طور؟»
برنامه «لالایی» شبکه نسیم هم پویش خاص خودش را دارد
شما می تونید یک ویدیو از لالایی خواندن مادر یا مادربزرگ ‌هایتان را ارسال کنید تا در برنامه «لالایی» پخش شود. اگرهم دوست دارید در برنامه به عنوان مهمان حضور داشته باشید کافیست که مادر و دختر فرمی را در صفحه تعامل تلوبیون تکمیل کنند. مهلت زمان این چالش تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ است.
«شگفت‌انگیزان» عمو فیتیله‌ای و «باغ شادونه» خاله شادونه

همچنین برنامه «شگفت‌انگیزان» شبکه کودک تلاش می‌کند بچه‎‌های توانمند، با استعداد و یا بچه‎‌هایی که نسبت به خانواده و جامعه‌شان مسئولیت‌پذیر هستند و برای رفع مشکلات کاری انجام می دهند به برنامه دعوت کند و آن ها را به عنوان الگوهای موفق به بقیه بچه‌ها معرفی کند. این برنامه از شبکه کودک پخش می‌شود و مجری آن نیز در این فصل علی فروتن یکی از عموهای فیتیله ای است. بچه‌های زیر ۱۴ سال می‌توانند در برنامه شرکت کنند اما با این شرط که یک فعالیت یا مهارتی را بتوانند به خوبی انجام دهند، البته تفاوتی ندارد که فردی باشد یا گروهی، نظیر فعالیت‌های علمی و اختراعات، فعالیت‌های ورزشی یا هنرهای مختلف مثل خوانندگی، بیت باکس و نقاشی، قالی‌بافی و سفال‌گری یا مهارت شغلی مثل نجاری، مکانیکی یا آشپزی و خیاطی. فیلم‌ها توسط کارشناسان برنامه دیده می شوند و در صورتی که انتخاب شوید، از شما برای حضور در برنامه دعوت می‌کنند. همچنین صفحه برنامه در تلوبیون این فرصت را فراهم کرده است که چالش های ارسالی را در معرض دید همگان بگذارد و به این صورت ویدیوها را به منظور نشان دادن توانایی های علاقمندان برنامه در تلوبیون منتشر می کند. چالش برنامه «شگفت انگیزان» تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

«باغ شادونه» شبکه دو نیز چالشی در نظر گرفته و آن این است که کودکان فیلم های خود را متناسب با موضوعی که «خاله شادونه» می گوید، ارسال می‌کنند و با بقیه دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. این برنامه هر روز ساعت ۱۵:۱۵ از شبکه دو‌ سیما پخش می‌شود.

آشپزی با مامان چالش جدید!
«آشپزی با مامان» یک رقابت جذاب با چاشنی عشق است که فصل جدید آن به زودی از آنتن شبکه پنج سیما پخش خواهد شد. اگر شما علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه هستید تا اول فروردین ۱۴۰۲ فرصت دارید در این پویش ثبت‌نام کنید.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است