خوانش مردمی «یزله» در اندیشه | همتی: خرسندم که پای خوانش داستان‌هایم می‌نشینم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۴
در گفت‌و‌گو با صبا عنوان شد؛

خوانش مردمی «یزله» در اندیشه | همتی: خرسندم که پای خوانش داستان‌هایم می‌نشینم

سیروس همتی بازیگر، کارگردان و نویسنده از خوانش چند داستان از مجموعه «یزله» که توسط انتشارات نیستان به قلم خودش و تقی همتی‌نیا منتشر شده است، در فرهنگسرای اندیشه خبر داد.

سیروس همتی بازیگر، کارگردان و نویسنده در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و ادبیات صبا، از خوانش و نقد کتاب «یزله» که به قلم سیروس همتی و تقی همتی‌نیا نگاشته و چندی پیش از سوی انتشارات نیستان وارد بازار کتاب شده است، خبر داد.

او عنوان کرد: در سیزدهمین نشست کانون صدای تازه که روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۷ الی ۱۹ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود، سه داستان از کتاب «یزله» توسط چند هنرمند خوانده می شود. این اتفاق به همت حسین آشتیانی رقم می خورد و ورود در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است.

همتی در پایان گفت: در این رویداد، داستان «مکان» توسط محمدرضا حلاجیان و داستان «دده» با همراهی لیلا سیاره خوانده می‌شود و بسیار خرسند هستم که به پای خوانش داستان‌های خودم می‌نشینم.

«یزله» عنوان مجموعه‌ای از ۱۱ داستان کوتاه طنز است که با عناوین آقای هاله، الله توپوننن پول توهسون، دده، رمان، مکان، آخرین وداع، یزله، فرمول آبی، خججه سلطان، ننه سلطان و بازارچه مکاره گردآوری منتشر شده است.

مکان برگزاری سیزدهمین نشست کانون صدای تازه، سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه، به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بوستان هلال احمر، فرهنگسرای اندیشه است.

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است