تالاروحدت سولداوت شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
در شب آخر اجراهای تالار وحدت

تالاروحدت سولداوت شد

تماشاگران جشنواره تئاتر فجر در شب آخر اجراهای تالار وحدت با استقبال گسترده از نمایش «لیزای بیچاره» رکورد تماشاچی در اجراهای جشنواره را شکستند.

به گزارش صبا، تماشاگران جشنواره تئاتر فجر در شب آخر اجراهای تالار وحدت با استقبال گسترده از نمایش «لیزای بیچاره» رکورد تماشاچی در اجراهای جشنواره را شکستند تا اصطلاحا تالار وحدت سولد اوت شود.

در دهمین روز از برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۶ اجرای صحنه‌ای و ۷ اجرای خیابانی پیش روی مخاطبان قرار گرفتند و در بخش صحنه‌ای علاوه بر نمایش‌ «لیزای بیچاره» نوشته کارامزین به کارگردانی مارک روزوسکی از روسیه، در مجموعه تئاتر شهر نمایش‌های «بی وطن» نوشته کارینا کاسوچلی به کارگردانی لنرسون پولونینی از برزیل در تالار اصلی، «خواب هایم سراغ تو را می‌گیرند» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی از اصفهان در تالار چهارسو، «لیدر» به نویسندگی و کارگردانی محمد پورجعفری از رشت در تالار سایه اجرا شدند.

نمایش «فنجان در طوفان چای» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مرتضوی راد از قم در تئاتر مولوی و «ابرهای بی باران» نوشته میلاد اکبرنژاد به کارگردانی حسن عابدی در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر بودند.

جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر از ۲۵ دی با بخش رادیوتئاتر آغاز شده و عصر امروز ۱۱ بهمن در تالار وحدت به کار خود خاتمه خواهد داد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است