«نقش عشق» در دهه فجر روی آنتن رادیو سلامت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۷

«نقش عشق» در دهه فجر روی آنتن رادیو سلامت

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، شبکه رادیویی سلامت، ویژه برنامه «نقش عشق» را روی آنتن می‌برد.


به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه «نقش عشق» این شبکه رادیویی با هدف گرامیداشت ایام الله دهه فجر با موضوع «بررسی پیشرفت های حوزه سلامت بعد از انقلاب» و اهمیت به «دانش جوانان برای پیشبرد درجات علمی» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود. در این برنامه رادیویی از داستان های واقعی در حوزه پزشکی در سال های انقلاب در بخش های نمایشی و از اولین پیشرفتهای پزشکی که ایران در آن سرآمد بوده است، بحث به میان خواهد آمد.
«نقش عشق» دارای بخش های متنوع و مختلفی است که هر کدام از این بخش های برنامه بخش هایی هستند که مستقیم یا غیر مستقیم به وقایع انقلاب و اتفاقات برجسته در حوزه سلامت می پردازد. در بخش «ما توانستیم» برنامه به معرفی شخصیت های برجسته علمی و اولین ها در علوم مختلف پرداخته می شود؛ در بخش «اوج» پروژه ها و تحقیقات بزرگ علمی و پزشکی شاخص بعد انقلاب بررسی می شود، و در بخش «آن روزها» به بررسی وقایع سلامت روزهای انقلاب اسلامی پرداخته می شود.
یادآور است، ویژه برنامه «نقش عشق» به تهیه کنندگی «مسعود حسنی» و گویندگی «ندا خواجه نوری»، از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه به مدت ۱۱ روز، از ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های رادیو سلامت می شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است