نیکلاس کیج خواننده می‌شود؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵

نیکلاس کیج خواننده می‌شود؟

در حالی که واکنش تماشاگران به فیلم‌های موزیکال متغیر است، نیکلاس کیج می‌خواهد بازیگر یکی از آثار این ژانر باشد.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، بازیگری که تجربه بازی در ژانر‌های مختلف سینمایی را داشته، می‌خواهد فیلمی موزیکال هم به کارنامه هنری‌اش بیفزاید.

هدف بازیگر از حضور در فیلمی موزیکال، به چالش کشیدن توان و مهارت بازیگری اش در وادی‌هایی است که تاکنون تجربه شان نکرده است.

کیج می‌گوید: «تاکنون در فیلمی موزیکال بازی نداشته‌ام و اطمینان دارم بالاخره یک روز این امکان میسر می‌شود. سخت به دنبال پیدا کردن فیلمنامه‌ای موزیکال هستم که قابلیت‌های هنری خوبی داشته باشد. همیشه دوست داشته‌ام که تلاش کنم تا کار‌های انجام نداده را انجام داده و به ثمر و نتیجه برسانم.»

کیج این حرف‌ها را در شرایطی به زبان می‌آورد که خودش تصدیق می‌کند هیچ وقت خواننده نبوده و نمی‌داند دنیای خوانندگی چگونه است!

او در ادامه چنین می‌گوید: «البته یک بار در «توحش در قلب» این کار را تجربه کردم و آواز خواندم. اما آن فیلم یک موزیکال نبود و خواندنم در آن، چندان به حساب نمی‌آید. می‌خواهم خواندنم در فیلم به صورتی ادامه دار باشد و تمام ماجرا‌های فیلم با لحنی آهنگین و موزیکال تعریف شود.»

منتقدان سینمایی با توجه به اظهارات تازه بازیگر، می‌گویند او در حال نشان دادن چراغ سبز به فیلمسازان و تهیه کنندگان است تا دست به کار شده و برایش نقشی موزیکال در فیلمی موزیکال دست و پا کنند.

ابراز علاقه کیج برای کار در ژانر موزیکال در حالی است که طی یکی دو دهه قبل، فیلم‌های موزیکال بینندگان زیادی نداشته و تولیدات این گونه سینمایی معمولا فروش خوب و بالایی در جدول گیشه نمایش سینما‌ها نداشته‌اند.

نسخه تازه «داستان وست» که سال قبل اکران عمومی شد و نتوانست موفقیت خوبی در جدول گیشه نمایش سینما‌ها کسب کند، از جمله آثار پرسروصدای صنعت سینما بود که بجز شهرت نسخه اصلی، نام استیون اسپیلبرگ را به عنوان کارگردان با خود داشت. تحلیل گران اقتصادی سینما می‌گویند حتی این دو مشخصه مهم هم کمکی به وضعیت فروش آن در جدول گیشه نمایش نکرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است