نظر دبیر سابق جشنواره فیلم فجر درباره دوره چهل و یکم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶

نظر دبیر سابق جشنواره فیلم فجر درباره دوره چهل و یکم

مسعود نقاش زاده، دبیر سابق جشنواره فیلم فجر، از سختی های برگزاری این دوره از جشنواره گفت.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، مسعود نقاش زاده دبیر سابق جشنواره فیلم فجر، امروز به پردیس ملت آمد و ضمن بازدید از نمایشگاه ۱+۴۰، از بخش های مختلف پردیس ملت دیدن کرد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار سینما صبا اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در همه دوره‌ها ویژگی‌ها و دشواری‌هایی دارد. این دوره از جشنواره که دبیری آن بر عهده جناب امینی است، دوره بسیار سختی است.

وی افزود: سختی این دوره به دو دلیل است؛ یک از جهت ترکیب مجدد بخش بین الملل و ملی؛ دوم از نظر دشواری‌هایی که در رکود تولید در سال گذشته به دلیل برخی از جریانات اجتماعی بوده است.

نقاش زاده ادامه داد: طبعا برنامه ریزی برای جشنواره امسال بسیار سخت بوده است. من خدا قوت اساسی می‌گویم به جناب امینی و همکارانشان، کسانی که در راه اندازی میراث فرهنگی سینمای ایران به هر شکلی و با تمام توان کار کردند.

این فعال فرهنگی درباره عملکرد این دوره از جشنواره گفت: الان زود است که بخواهیم درباره عملکرد جشنواره صحبت کنیم. جشنواره چهل و یکم در شرایط خیلی خاصی برگزار شده است که امیدوارم فیلم‌ها خیلی خوب دیده و بررسی شود. ان‌شاءالله در پایان ارزیابی مناسبی از فیلم فجر چهل و یکم وجود داشته باشد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است