نظر دبیر سابق جشنواره فیلم فجر درباره دوره چهل و یکم

به گزارش خبرنگار سینما صبا، مسعود نقاش زاده دبیر سابق جشنواره فیلم فجر، امروز به پردیس ملت آمد و ضمن بازدید از نمایشگاه 1+40، از بخش های مختلف پردیس ملت دیدن کرد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار سینما صبا اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در همه دوره‌ها ویژگی‌ها و دشواری‌هایی دارد. این دوره از جشنواره که دبیری آن بر عهده جناب امینی است، دوره بسیار سختی است.

وی افزود: سختی این دوره به دو دلیل است؛ یک از جهت ترکیب مجدد بخش بین الملل و ملی؛ دوم از نظر دشواری‌هایی که در رکود تولید در سال گذشته به دلیل برخی از جریانات اجتماعی بوده است.

نقاش زاده ادامه داد: طبعا برنامه ریزی برای جشنواره امسال بسیار سخت بوده است. من خدا قوت اساسی می‌گویم به جناب امینی و همکارانشان، کسانی که در راه اندازی میراث فرهنگی سینمای ایران به هر شکلی و با تمام توان کار کردند.

این فعال فرهنگی درباره عملکرد این دوره از جشنواره گفت: الان زود است که بخواهیم درباره عملکرد جشنواره صحبت کنیم. جشنواره چهل و یکم در شرایط خیلی خاصی برگزار شده است که امیدوارم فیلم‌ها خیلی خوب دیده و بررسی شود. ان‌شاءالله در پایان ارزیابی مناسبی از فیلم فجر چهل و یکم وجود داشته باشد.