مصطفی زمانی: دو ماه کسی را ندیدم / بازی در نقش یک سرطانی ساده نیست‌ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶

مصطفی زمانی: دو ماه کسی را ندیدم / بازی در نقش یک سرطانی ساده نیست‌

مصطفی زمانی درباره نقش آفرینی در فیلم عطرآلود گفت: دوماه فیلمبرداری طول کشید. در طول دو ماه هیچ کس جز عوامل را ندیدم.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، مصطفی زمانی در نشست خبری فیلم عطرآلود در سینمای رسانه گفت: از زمانی که فیلمنامه را خواندم حدود یک ماه و نیم قراداد نبسته بودیم و فقط با هادی مقدم دوست جلسه برگزار می کردیم.
وی افزود: فیلمنامه عطرآلود دارای ویژگی های خوبی بود که پذیرفتم در آن بازی کنم. در جلسات هم با هادی به این فکر می کردم که می شود با او کار کرد یا نه.
زمانی ادامه داد: بازی در نقش یک سرطانی کار ساده ای نیست‌. کسی که مرگ را مقابل دارد و آرزویی ندارد زندگی برایش سخت است. شما نمی توانید به مرگتان فکر کنید و دنیا همان چیزی باشد که چند ساعت پیش بود.
این بازیگر درباره علت قبول این نقش بیان کرد: وقتی در سریال یوسف بازی کردم، بیست و چند سال داشتم. آن زمان می دانستم بعد از این فیلم در هر اثری بازی کنم بازی در زمین بازنده است. نگاه من در انتخاب آثار این است که بتوانم چیزی یاد بگیرم.

مصطفی زمانی درباره نقش آفرینی در این فیلم گفت: دوماه فیلمبرداری طول کشید. در طول دو ماه هیچ کس جز عوامل را ندیدم. مستقیم به خانه ام می رفتم و سر صحنه ظاهر می شدم. کار کردن با هادی سخت است او روی نقش حساس است. منم می‌دانستم چه نقش سختی را بازی می کنم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است