انسیه خزعلی کارگردانی لیلی عاج را ستود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۲
پس از تماشای فیلم سرهنگ ثریا در خانه جشنواره

انسیه خزعلی کارگردانی لیلی عاج را ستود

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم به تماشای فیلم «سرهنگ ثریا» نشست.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم به تماشای فیلم «سرهنگ ثریا» نشست.

این فیلم به کارگردانی لیلی عاج و در سازمان سینمایی اوج ساخته شده است. «سرهنگ ثریا» جمعه شب در سالن اصلی همایش‌های بین‌المللی برج میلاد به نمایش درآمد.

خزعلی درباره این فیلم توضیح داد: این فیلم گوشه‌ای از دردها و آلامی که مادران ایرانی تجربه کرده‌اند و حرکت‌هایی که دشمنان برای به زانو درآوردن انقلاب انجام داده بودند و زنان مقاوم ما ایستادند و پای ارزش‌های شان سعی کردند مقاومت کنند را نشان داده بود.

وی درمورد نکات قابل توجه فیلم توضیح داد: درد، رنج، مهر و محبتی که آمیخته به هم شده بود در فیلم قابل توجه بود و اینکه کارگردا سعی کرده بود این نکات را به شیوه‌های هنری به نمایش درآورد.

وی درمورد نقش مادران در فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر اظهار امیدواری کرد که خیلی از پشت پرده‌های صحنه‌های اجتماعی که مادران در آن دخیل هستند و آن را تحمل می‌کنند یا آن را جهت دهی می‌کنند بیش از پیش در صحنه سینما و در فیلم‌های جشنواره خودش را نشان بدهد.

خزعلی در واکنش به اینکه کارگردان فیلم یک زن بود گفت: این بسیار عالی است. کارگردان به خاطر زن بودنش شاید خیلی از احساساتی که دیگران آنگونه که باید نمی‌توانند بگویند را به نمایش می‌گذارد. کارگردان «سرهنگ ثریا» هم توانست با این ویژگی‌های زنان احساسات پنهان در شرایط خاص فیلم را به مخاطب ارائه کند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است