«هوک» بر جوانمردی تاکید می‌کند/ از یادگیری لهجه بلوچی تا تمرین بوکس | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۲
بازیگر جوان «هوک» در گفتگو با صبا:

«هوک» بر جوانمردی تاکید می‌کند/ از یادگیری لهجه بلوچی تا تمرین بوکس

محسن آشتیانی‌پور بازیگر فیلم سینمایی «هوک» درباره ایفای نقش در این اثر گفت.

محسن آشتیانی‌پور بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سینما صبا، درباره ویژگی فیلم سینمایی «هوک» که به کارگردانی حسین ریگی و تهیه کنندگی علی آشتیانی‌پور در روز چهارم چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد، عنوان کرد: ویژگی این اثر در این بود که یک نقش قهرمانانه داشت و بر جوانمردی تاکید می کرد. ما در این فیلم سینمایی قصد داشتیم یک نگاه دیگر را از استان سیستان و بلوچستان نشان دهیم.

او همچنین درباره رسیدن به نقش اظهار کرد: کار با آقای ریگی برایم ارزشمند بود و زمان محدودی داشتم که لهجه بومی دربیاید و بوکس را تمرین کنم. حدودا دو ماه کامل برای این نقش تمرین کردم.

این بازیگر افزود: در ایفای نقش با چالش های بسیاری رو به رو بودم از لهجه بلوچی بگیرید تا ورزش بوکس که قبلا درباره هیچ کدام از آن ها هیچ اطلاعاتی نداشتم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم از پس آن بربیایم.

آشتیانی‌پور در پایان گفت: من دوره‌های مختلف بازیگری را گذراندم و به آموزشگاه‌های مختلفی رفتم. همچنین مهتاب نصیر پور استاد عزیزم بود و در سریال‌های مختلف به صورت جزئی کار کردم. از زمانی هم که به خاطر دارم، از دوران کودکی تجربه جلوی دوربین و حتی پشت دوربین را دارم.

فیلم «هوک» درباره دو برادر ورزشکار بلوچ برای رسیدن به آرزوهای خود تلاش می‌کنند که محسن آشتیانی‌پور نقش جوانی برادر کوچک را بازی می‌کند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است