ساخت دو قسمت بعدی «دزدان دریایی کارائیب» قطعی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۶

ساخت دو قسمت بعدی «دزدان دریایی کارائیب» قطعی شد

با وجود شایعات مختلف درباره قسمت بعدی «دزدان دریایی کارائیب»، جری بروکهایمر تولید آن را قطعی می‌داند.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، این ابرتهیه کننده سینما می گوید در تدارک ساخت قسمت ششم و حتی هفتم است و بزودی کار فیلمبرداری آن شروع می‌شود.

به گفته بروکهایمر: «شک نکنید که ذهنم درگیر این فیلم است، اما فیلمنامه و انتخاب بازیگر اصلی مسائل مهمی هستند که باید به شکلی منطقی حل شوند.»

این تهیه کننده قدیمی خبر از انتخاب طرح اصلی داستان هر دو قسمت ششم و هفتم داده و تاکید می‌کند کار نگارش فیلمنامه نهایی آن در مراحل پایانی قرار دارد. با این حال، او طرح اصلی داستان فیلم را لو نمی‌دهد.

پرسش اهل فن و دوستداران این مجموعه اکشن تاریخی فانتزی این است که بالاخره نقش کاراکتر اصلی ماجراهای قسمت جدید را چه کسی بازی می کند و آیا او زن است یا مرد؟

مدتی قبل اعلام شد قسمت تازه با محوریت زنانه تولید می شود و حتی نام مارگو رابی به عنوان بازیگر اصلی آن مطرح شد. این بازیگر دسامبر گذشته در مصاحبه با نشریه ونیتی فیر گفت پروژه ساخت دزدان دریایی کارائیب جدید با حضور او منتفی شده است.

این در حالی است که نزدیکان بروکهایمر به رسانه‌ها گفته‌اند در فیلمنامه انتخابی او، یک کاراکتر زن در محوریت داستان قرار دارد. به گفته این منابع به ظاهر مطلع، کلید فیلمبرداری قسمت بعدی این بلاک باستر تاریخ سینما اواسط تابستان آینده زده می‌شود.

مجموعه پربیننده و بسیار پرفروش دزدان دریایی کارائیب، در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۷ در پنج قسمت تولید شد. با وجود فروش چهار و نیم میلیارد دلاری جهانی این مجموعه اکشن فانتزی (که یک و نیم میلیارد آن سهم جدول گیشه نمایش آمریکای شمالی است)، فروش جهانی ۷۹۵ میلیون دلاری جهانی قسمت پنجم تهیه کنندگانش در کمپانی والت دیزنی را راضی نکرد.

این در حالی است که اختلاف جانی دپ بازیگر اصلی دزدان درایی کارئیب‌ها با مدیران والت دیزنی، باعث کناره‌گیری‌اش از آن شد و رسانه‌ها به نقل از بازیگر نوشتند او با قسمت‌های بعدی فیلم همکاری نخواهد کرد.

اهل فن می گوید باید منتظر ماند و دید در ماه های آینده آیا تولید قسمت تازه ای از دزدان دریایی کارائیب، رنگ واقعیت به خود می گیرد یا نه. آنها به این نکته اشاره می کنند که زمان تولید قسمت پنجم قرار بود قسمت ششم هم همزمان و در کنار آن فیلمبرداری و تولید شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است