جرج کلونی یک درام پرتنش سیاسی را کارگردانی می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۷

جرج کلونی یک درام پرتنش سیاسی را کارگردانی می‌کند

جرج کلونی بازیگر و فیلمساز سینما یک بار دیگر مهمان تلویزیون می‌شود، تا درامی سیاسی را برای آن کارگردانی و تهیه کند.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، همکاری تازه این فعال اجتماعی با نام «بخش» وارد مرحله تولید خواهد شد.

کلونی این درام پرتنش سیاسی را در شرکت فیلمسازی خود اسموک هاوس پیکچرز و برای شبکه شوتایم تولید می‌کند. فعلا قرار است او به عنوان کارگردان پشت دوربین بخش قرار بگیرد و معلوم نیست در آن بازی هم خواهد داشت یا خیر.

بخش نسخه دوباره سازی شده انگلیسی زبان یک مجموعه موفق و پربیننده فرانسوی به نام «دفتر افسانه‌ها» است. این درام بسیار موفق فرانسوی که در حال و هوای مجموعه‌های هیجانی آمریکایی تولید شده، یکی از مطرح ترین تولیدات خود شبکه شوتایم بوده است.

کاراکترهای داستان بخش در حالی که باید با تفکرات شیطانی درونی خود مقابله و مبارزه کنند، باید به وظیفه اجتماعی شان هم عمل کرده و به دفاع از مردم و جامعه پرداخته و مانع نابودی دنیا شوند.

در نسخه فرانسوی، ماجراهای داستان حول تعدادی از ماموران کارکشته سرویس امنیتی کشور رخ می‌داد که در کنار نمایش زندگی روزمره شان، مبارزه شان با نیروهایی که جامعه را تهدید می‌کنند نیز در معرض دید تماشاگران قرار می‌داد.

این افراد در سازمانی مخفی با نام دفتر افسانه‌ها کار می‌کنند که یکی از وظایفشان هم تربیت نسل جدید جاسوسان است. آنها با هویتی مجهول در جامعه زندگی می‌کنند و برای انجام ماموریتهایشان خاک فرانسه را زیر پا می‌گذارند.

اریک روشان چهره مطرح سینما و تلویزیون فرانسه خالق دفتر افسانه ها بود که سال ۲۰۱۵ به روی آنتن رفت. استقبال تماشاگران از این درام پرتحرک راه را برای ادامه تولید آن تا فصل پنجم هموار کرد و قرار است فصل‌های بعدی آن هم در راه باشد.

مدیران شوتایم از همکاری با کلونی ابراز خوشحالی کرده و می‌گویند با توجه به توانایی‌های این هنرمند، مجموعه شان تبدیل به یکی از موفق‌ترین محصولات تلویزیونی سال پیش رو خواهد شد.

نزدیکان به کلونی می‌گویند او همه اپیزودهای نسخه فرانسوی را دیده و از آنها به عنوان یکی از بهترین تولیدات تلویزیونی یک دهه اخیر یاد می‌کند. با این وجود، نسخه انگلیسی زبان او تفاوتهایی با نسخه اصلی خواهد داشت.

خبر تولید بخش در شرایطی مطرح شده که قبل از این اعلام شده بود کلونی قصد تولید و کارگردانی نسخه تلویزیونی فیلم سینمایی موفق خود «شب بخیر و موفق باشی» را دارد.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است