ساترا و امضای ۸ تفاهم‌ همکاری در سی‌تکس | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۵

ساترا و امضای ۸ تفاهم‌ همکاری در سی‌تکس  

ساترا با حضور در سیزدهمین نمایشگاه سی‌تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هشت نهاد تفاهم‌ همکاری امضا کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی؛ ساترا با حضور در سیزدهمین نمایشگاه سی‌تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هشت نهاد، دستگاه دولتی، انجمن مردمی، بنیاد و موسسه از جمله نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اتحادیه تولید و نشر  محتوا در فضای مجازی، مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان و … یادداشت تفاهم‌ همکاری امضا کرد.

همچنین انجام مراحل ثبت درخواست مجوز رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر از طریق پیشخوان الکترونیک صدور مجوز و ثبت و پیگیری شکایات مردمی و انجام مشاوره به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه از جمله دیگر خدمات ارائه شده از سوی ساترا در این نمایشگاه بود.

از دیگر فعالیت‌های ساترا در نمایشگاه سی‌تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌سازی در خصوص معرفی برنامه‌های سکوهای صوت و تصویر فراگیر حاضر در این نمایشگاه بود.

برگزاری دو نشست با موضوع فرصت‌های پیش‌روی صنعت نمایش خانگی و هم‌افزایی ساترا و رسانه‌های جمعی برای نقش‌آفرینی بهتر در زیست‌بوم صوت و تصویر فراگیر نیز دو برنامه دیگر ساترا در نمایشگاه سی‌تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

همچنین نشست مشترک رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هم‌افزایی و همکاری هرچه بیشتر این دو نهاد در نمایشگاه سیتکس برگزار شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است