داستان‌های «دکستر» مجزا تولید می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۲

داستان‌های «دکستر» مجزا تولید می‌شود

مجموعه تلویزیونی موفق و بسیار پربیننده «دکستر» قرار است در چند بخش به صورت مستقل وارد مرحله تولید شود.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، بجز تعدادی اسپین آف، «دکستر» یک دنباله پیدا می‌کند و نسخه پیش درآمد آن هم ساخته می‌شود. براساس خبر‌های رسیده، کاراکتر دکستر مورگان روانکاو با یاری تعدادی از همکارانش در مجموعه «دکستر»، قرار است تماشاگران را در چند زمینه متفاوت سرگرم کنند.

واحد تلویزیونی کمپانی پارامونت که «دکستر» را با همکاری شبکه شوتایم تهیه و تولید کرده، قصد گسترش دنیای درونی این درام دلهره آور روانکاوانه و تعلیقی را دارد.

نزدیکان به مدیران پارامونت می‌گویند بعد از استقبال پیش بینی شده بالایی که از مجموعه «دکتر: خون تازه» صورت گرفت، آن‌ها به این نتیجه رسیدند که می‌توان داستان‌های زیاد دیگری در رابطه با ماجراجویی‌های دکتر دکستر و همکارانش تهیه و تولید کرد.

اولین اقدام پارامونتی‌ها تولید یک پیش درآمد بر داستان مجموعه «دکستر» است، که ماجرا‌ها را به دورانی قبل از شروع داستان اپیزود اول این درام جنایتکارانه می‌برد. این مجموعه با نام «دکستر: ریشه ها» وارد مرحله تولید می‌شود.

مکان داستان شهر میامی جایی است که دکستر در آن بزرگ شده و زندگی کرده است. یک دکستر مورگان جوانتر در این مجموعه به تصویر کشیده می‌شود که هنوز وارد دنیای قتل و خونریزی نشده و با پیوستن به متروی شهر، متوجه داستان‌هایی می‌شود که درباره یک قاتل زنجیره‌ای ناشناس در سطح شهر پخش شده است.

این مجموعه قرار است به تماشاگران کمک کند متوجه حضور ریشه‌های قتل و جنایت در دکستر جوان بشوند و هدف از تولید آن، جذب بیشتر تماشاگران جوانی است که طرفدار این مجموعه دنباله دار هستند.

در همین حال، مدیران شوتایم خبر از ساخت اپیزود‌هایی می‌دهند که قرار است دنبال کننده داستان و ماجرا‌هایی باشد که در مجموعه «دکستر: خون تازه» اتفاق افتاده بود.

این درحالی است که فعلا اطلاعات چندانی در رابطه با اسپین آف‌هایی که قرار است در رابطه با مجموعه «دکستر» تولید شوند در دست نیست. گفته شده تعدادی از کاراکتر‌های مهم این مجموعه بزودی در چند مجموعه مستقل تبدیل به شخصیت محوری داستان شده و ماجرا‌های مستقل خود را دنبال خواهند کرد. به این ترتیب، مشخص نیست کاراکتر دکستر هم در این اسپین آف‌ها حضور خواهد داشت یا نه.

منتقدان تلویزیونی می‌گویند «دکستر: خون تازه» در هر اپیزود خود بیش از ۸ میلیون بیننده داشت و همین نکته، سازندگانش را مطمئن کرد که هنوز هم عموم تماشاگران اشتیاق بسیار زیادی برای دیدن ماجراجویی‌های مختلف کاراکتر‌های اصلی آن را دارند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است