استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر در پردیس پرند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰

استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر در پردیس پرند

نماینده جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی پرند، اعلام کرد که مردم از فیلم‌های جشنواره استقبال کردند.

ابوالقاسم پیربداقی نماینده جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی پرند در گفتگو با خبرنگار سینما صبا درباره میزان استقبال مردم از فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پردیس سینمایی پرند، ۱۱ بهمن ماه افتتاح شد و اولین فیلمی که در این پردیس به نمایش در آمد، متعلق به جشنواره فیلم فجر بود. خیلی دشوار بود که این پردیس با جشنواره شروع به کار کند. تصور این بود که با توجه به تازه تاسیس بودن پردیس پرند، اتفاق خاصی را در جشنواره شاهد نباشیم، اما انقدر استقبال زیاد بود که من و مدیر مجموعه و تمامی عوامل شگفت زده شدیم.

پیربداقی ادامه داد: سانس فوق العاده تا روز هشتم، نداشتیم، اما در اکران فیلم‌ها بیش از ۶۰ درصد صندلی‌ها پر می‌شد. برای فیلم‌هایی مثل «کت چرمی» استقبال به حدی زیاد بود که بیش از ۷۰ درصد سالن پر شد. از انیمیشن «بچه زرنگ» استقبال بی نظیری شد و حتی قرار بود چند اکران داشته باشیم، اما مشکل فنی باعث شد که اکرانش عقب بیفتد. بنا داریم فضای اکران انیمیشن «بچه زرنگ» را فراهم کنیم.

نماینده جشنواره فیلم فجر در پردیس پرند، در ادامه بیان کرد: خیلی از اهالی پرند از ما خواستند که بعد از جشنواره هم اکران‌های فیلم‌ها به موقع انجام شود. روز نخست جشنواره تعداد متقاضیان برای تماشای فیلم کم بود، اما در ادامه بیشتر شد. نکته دیگری که وجود داشت اینکه تبلیغات خاصی هم برای حضور اهالی پرند در پردیس سینمایی صورت نگرفته بود و بلیت فروشی هم از طریق سامانه انجام شد اما با این وجود استقبال خوبی شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است