دولت محدودیتی برای حمایت از هنر و رسانه ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت محدودیتی برای حمایت از هنر و رسانه ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در استان قزوین گفت: دولت فعلی هیچ نوع محدودیتی برای حمایت از جریان سالم و پیشرو در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه ندارد و به فعالان این حوزه اعلام می‌کنیم که با قوت در این حوزه حرکت کنند.

به گزارش صبا، محمدمهدی اسماعیلی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین که امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار کرد: ابوذر نماد انقلابی‌گری است در تاریخ اسلام هر مقطعی که ابوذر و داستان ابوذر مطرح شده یک حرکت انقلابی، جهادی، مؤمنانه و سازنده رقم خورده است.

وی افزود: ابوذر ویژگی اخلاص و مجاهدت را در خود حفظ کرد و به همین دلیل نام ابوذر را برای این جشنواره در جهت الگوسازی جریان رسانه‌ای کشور معرفی کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: ابوذر الگویی تمام عیار در جهاد رسانه‌ای است چراکه جنگ رسانه امروز جنگ فراگیری است و در این چند ماه اخیر با تروریسم رسانه‌ای روبه‌رو بودیم و جریانی در مقابل ما قرار داشت که از دروغ و تهمت دریغ نکرد.

وی عنوان کرد: ادوات جنگ امروز دشمن، دروغ و تحریف است و یک جنگ شناختی و ترکیبی تمام عیار علیه دولت و ملت بزرگ ایران در حال انجام است و در اتفاقات اخیر دشمن امیدوار بود تا بتواند در مسیر انقلاب اخلال به وجود بیاورد اما شاهد بودیم بار دیگر انقلاب این آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت.

این مسئول گفت: اتفاقات اخیر آزمون خطرناکی بود زیرا دشمن به دوقطبی سازی و به رو در رو قرار دادن اقشار مردمی روی آورده بود، دشمن جنگ رسانه‌ای بزرگ را تدارک دیده بود و رسانه‌های معاند با پول‌های نامشروع پشت صحنه این ماجرا بودند تا اخلال در کشور ما به وجود بیاورند و نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند اما کور خوانده‌اند زیرا هرگز به اهداف خود نخواهند رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: خون بزرگان بسیاری درخت انقلاب را آبیاری کرده است و هرگز انقلاب اسلامی از مسیر نورانی خود دور نخواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: جریان رسانه‌ای در آزمون‌های امروز در خط مقدم قرار دارد اما جنگ امروز جنگ گسترده‌ای است و رقیب از تمامی امکانات و پشتیبانی‌ها برخوردار است و همه داشته‌های خود را به صف کرده تا در مقابل انقلاب اسلامی قد علم کند لذا لازم است که به صورت مضاعف به تقویت رسانه‌ در داخل کشور بپردازیم.

اسماعیلی در پایان گفت: دولت فعلی هیچ نوع محدودیتی برای حمایت از جریان سالم و پیشرو در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه ندارد و به فعالان این حوزه اعلام می‌کنیم که با قوت در این حوزه حرکت کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است