سلام تهران در جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب از شبکه پنج | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰

سلام تهران در جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب از شبکه پنج

برنامه صبحگاهی سلام تهران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شنبه۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه در جشن پیروزی پرافتخار انقلاب اسلامی همراه با مردم و مخاطبان شبکه پنج سیما است.

سلام تهران با آیتم ها و بخش های جذاب میزبان بچه ها و فرزندان ایران زمین در برنامه رنگین‌ کمان می شود و حضور گروه های سرود و هنرمندان در این برنامه نیز تماشایی می شود.
این ویژه برنامه با حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن رنگارنگ می شود و با استقرار پایگاهی در خیابان آزادی روبروی آتش‌نشانی از مردم میزبانی خواهد کرد.
همچنین با استقرار واحد سیار شبکه تهران سیما در ورامین و شهریار، ارتباط مردمی برقرار می‌ شود تا جشن و شادی مردمی به اشتراک گذاشته شود.

ویژه برنامه سلام تهران به تهیه کنندگی مازیار مهاجر سلطانی و با اجرای جمعی از مجریان این شبکه از جمله محمد نظری، راحله امینیان، صدیقه مرادی و… تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ویدیوهای برگزیده برنامه و استفاده از تصاویر استیج و پشت صحنه به آیدی اینستاگرامی @salamtehrantv5 مراجعه کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است