فجر۴۱ در قزوین با استقبال مردم به پایان رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸

فجر۴۱ در قزوین با استقبال مردم به پایان رسید

نمایش آثار چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در قزوین با استقبال مردم به پایان رسید.
به گزارش صبا کمیل شریفی با اشاره به استقبال خوب شهروندان قزوینی از فیلم‌های منتخب اکران شده در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان گفت: ژانر دفاع مقدس، پرمخاطب‌ترین ژانر جشنواره فیلم فجر امسال بود.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ کمیل شریفی از استقبال خوب شهروندان قزوینی از فیلم‌های منتخب اکران شده در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد و بیان کرد: از ۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه ۱۹ فیلم منتخب جشنواره فیلم فجر در قالب ۶۳ سانس در سینماهای بهمن و مهتاب قزوین برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه ژانر دفاع مقدس، پرمخاطب‌ترین ژانر جشنواره فیلم فجر امسال بود؛ افزود: حدود یک هزار و ۸۰۰ نفر از شهروندان قزوینی فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر را به تماشا نشستند.

کارشناس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: فیلم‌های غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی، یادگار جنوب به کارگردانی پدرام پورامیری و حسن دوماری و سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج از پربیننده‌ترین فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در قزوین بودند.

وی عنوان کرد: فیلم‌های “جنگل پرتقال” به کارگردانی آرمان خوانساریان، “شماره ۱۰ ” به کارگردانی حمید زرگر، “های‌پاور” به کارگردانی هادی محمدپور، “چرا گریه نمی‌کنی” به کارگردانی علیرضا معتمدی، “روایت ناتمام سیما” به کارگردانی علیرضا صمدی و “آنها مرا دوست داشتند” به کارگردانی محمدرضا رحمانی در سینماهای قزوین اکران شدند.

شریفی در ادامه گفت: فیلم‌های “سرهنگ ثریا” به کارگردانی لیلی عاج، “اتاقک گلی” به کارگردانی محمد عسگری، “غریب” به کارگردانی محمدحسین لطیفی، “کاپیتان” به کارگردانی محمد حمزه‌ای، “گل‌های باوارده” به کارگردانی مهرداد خوشبخت، “آه سرد” به کارگردانی ناهید عزیزی، “عطر آلود” به کارگردانی هادی مقدم دوست و “کابل” به کارگردانی تورج اصلانی در سینماهای قزوین اکران شدند.

وی در پایان عنوان کرد: “هفت بهار نارنج” به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، “در آغوش درخت” به کارگردانی بابک خواجه پاشا، “هوک” به کارگردانی حسین ریگی، “بعد از رفتن” به کارگردانی رضا نجاتی، “یادگار جنوب” به کارگردانی پدرام پور امیری و حسن دوماری و “پرونده باز است” به کارگردانی کیومرث پوراحمد نیز از دیگر فیلم‌های به نمایش درآمده در سینماهای قزوین بودند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است