سرگرمی «کمی بزرگ‌تر» تجدید تولید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲
خبر

سرگرمی «کمی بزرگ‌تر» تجدید تولید شد

این سرگرمی شامل یک محفظه پلاستیکی شفاف به همراه یک عدد عدسی و یک عدد پنس است و برای مطالعه موجودات در طبیعت موثر است. کودکان و نوجوانان می‌توانند با دقت بیشتری جزئیات و ساختار بدن حشرات، کرم‌ها، برگ‌ها و... را مشاهده کنند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سرگرمی «کمی بزرگتر» یک سرگرمی آموزشی و علمی از مجموعه دوباره نگاه کن است که برای سومین بار توسط اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری با همکاری شرکت لیان افروز بازتولید شده است.

این سرگرمی شامل یک محفظه پلاستیکی شفاف به همراه یک عدد عدسی و یک عدد پنس است و برای مطالعه موجودات در طبیعت موثر است. کودکان و نوجوانان می‌توانند با دقت بیشتری جزئیات و ساختار بدن حشرات، کرم‌ها، برگ‌ها و… را مشاهده کنند.

این سرگرمی شامل یک عدد ظرف درپوش‌دار برای نگهداری نمونه‌ها، انبرک برای برداشتن اجزای ریز بدون تماس دست و یک چشمی عدسی دار است.

کودکان و نوجوانان برای استفاده از این سرگرمی کافی است عدسی چشمی کمی بزرگتر را در محل خود روی درپوش ظرف قرار دهند، بعد از آن هر موجود ریز یا جسم کوچک را می‌توانند داخل ظرف درپوش‌دار قرار داده و آن را کمی بزرگتر نگاه کنند.

ضروری است به هنگام استفاده از انبرک و برداشتن جانداران مراقب باشند تا به آنها آسیبی نرسد.

سرگرمی «کمی بزرگتر» در پایگاه فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی digikanoon.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است