علی یاسینی و یک شب پرانرژی در فجر۳٨ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۳
صبا گزارش می‌دهد؛

علی یاسینی و یک شب پرانرژی در فجر۳٨

علی یاسینی شب گذشته دوم اسفندماه در سالن میلاد کنسرت برگزار کرد و آهنگ‌‌های «پرواز» تا «نصف شب» خود را خواند.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، علی یاسینی خواننده جوان پاپ شب گذشته ۲ اسفند ۱۴۰۱ به مناسبت سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی رفت.

او که با اجرای آهنگ «نصف شب» کنسرت را آغاز کرد، به شدت با تشویق هواداران و مخاطبان رو به رو شد و از ابتدا تا انتهای هنرنمایی خود، همه را با انرژی بالای خود همراه می کرد.

علی یاسینی پس از اجرای ترک اول گفت: «سلام و عرض ادب، امیدوارم شب خوبی را کنار هم داشته باشیم.»

او سپس «منو برگردون» را خواند و عنوان کرد: «ممنونم از مدیر برنامه عزیزم و میلاد محمدی مدیر محترم ایران کنسرت، یک ترک جدید را چند روز پیش پخش کردیم دوستش داشتین؟»

یاسینی آهنگ «نده قول» را به عنوان آهنگ سوم خود اجرای کرد که در روزهای گذشته اقدام به انتشار آن کرده بود.

همچنین این خواننده پاپ فرهود نیکنام نوازنده گیتار الکتریک گروه خود را به جمعیت معرفی کرد.

سپس او آهنگ «دیوار» را خواند و برنا شفیعی‌زاده را به عنوان نوازنده درامز معرفی و تشویق کرد. در ادامه نیز یاسینی گیتاری را بر دوش خود انداخت و نواختن ساز را همزمان با خواندن «دلم می‌ریزه» آغاز کرد، او سپس «پرواز»، «هر جای شهر»، «الکی»  «دورترین نزدیک» را اجرا کرد.

اشکان پورفرخی نیز به عنوان نوازنده پرکاشن و محمد حیدری به عنوان نوازنده کیبورد به مخاطبان معرفی شد.

همچنین علی یاسینی ضمن بیان تشکر از سعید شمس تنظیم کننده آثار خود و قطعه «جنگ» این ترک را اجرا کرد.

این خواننده بهشاد مژگانی بیسیست گروه ارکستر خود را نیز مورد تشویق مخاطبان قرار داد و آهنگ «بهتر از منه» را خواند و در پایان مجددا «نده قول» آهنگ جدید خود را خواند.

یاسینی در پایان عنوان کرد: «دم همگی گرم، همه تلاشمان را کردیم تا امشب به شما خوش بگذرد، خیلی عاشقتان هستم و شبتان بخیر!»

سعید شمس (کیبورد)، سهیل شمس(کیبورد)، محمد حیدری (کیبورد)، برنا شفیع‌زاده (درامز)، اشکان پورفرخی (پرکاشن)، بهشاد مژگانی (گیتار ) و فرهود نیکنام (گیتار) گروه نوازندگان علی یاسینی را در اجرای شامگاه روز سه‌شنبه او تشکیل دادند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است