به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، «بهنام بانی» نخستین اجرای پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ را عصر سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برد.

بهنام بانی اجرای خود را با خوانندگی «اخمات رو وا کن» روی صحنه آغاز کرد. او سپس از دلتنگی خود برای اجرا در سالن کنسرت گفت. این خواننده موسیقی پاپ همچنین با ابراز همدردی با زلزله‌زدگان خوی، ترکیه و سوریه از افراد حاضر در سالن خواست تا به احترام جان باختگان این حوادث ۳۰ ثانیه ایستاده سکوت کنند.

«بَسَمه»، «توقع ندارم»، «خوابت رو دیدم» و «صد سال» قطعاتی بودند که بانی در ادامه اجرای خود در میان طرفدارانش خوانندگی کرد.

او «وای دل بی قرارم»، «رفتی»، «فقط برو» و «دوتا دل عاشق» را برای ادامه کار انتخاب کرد.

بانی در ادامه اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر سی و هشتم قطعه «زخم‌کاری» را به صورت همزمان خوانندگی و با ساز پیانو تکنوازی کرد. «این عشقه»، «بارون» و «ماه عسل» نیز قطعاتی بودند که اجرای آنها با استقبال افراد حاضر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی مواجه شد.

این خواننده پاپ کار خود را با اجرای ریمیکس از قطعات «همه دنیام»، «عاشقم کرده»، «چه بخوای چه نخوای» را ادامه داد که مورد استقبال شدید طرفدارن خود قرار گرفت و آنها این قطعات را با همراه با خواننده محبوب خود هم‌خوانی کردند.

بانی در بخش پایانی اجرای خود در پنجمین شب سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پس از خوانندگی «هنوز دوستت دارم» و «خوشحالم»، برای نخستین بار «کجای این شهری» را که جدیدترین قطعه منتشر شده از اوست، در جمع طرفداران خود روی صحنه اجرا کرد.

حسین نظری (کیبورد)، میلاد جوزی (گیتار)، علیرضا الیاس‌وند (گیتار)، هیراد نیکنام (گیتار)، هادی جداری (ساکسیفون و فلوت)، محمد حقیقی (درامز) و اکبر شهریاری (پرکاشن) نوازندگانی بودند که بهنام بانی را در اجرای روز سه‌شنبه همراهی کردند.